• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403041107566
  • خبرنگار : 71974

دعوت ادوار جامعه اسلامی دانشجویان برای مشارکت در انتخابات

دعوت ادوار جامعه اسلامی دانشجویان برای مشارکت در انتخابات

ادوار جامعه اسلامی دانشجویان کشور، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، ادوار جامعه اسلامی دانشجویان کشور، ضمن دعوت آحاد ملت شریف ایران به حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری آنها را دعوت به رای به "جناب آقای دکتر سعید جلیلی" می‌نماید. در متن این بیانه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ النَّاسِ أَن تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ ...﴾/سورة النساء: ۵۸ 
 
 
ملت بزرگ و شریف ایران 
 
امروز پس از پشت سر گذاشتن واقعه تلخ شهادت رئیس جمهور خدمت‌گزار کشور، در آستانه دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
 
در حالی به استقبال دور دوم انتخابات ریاست جمهوری می رویم که می دانیم بیش و پیش از همیشه لازم و ضروری است تا ظرفیت ها و امکانات بالقوه و بالفعل فراوان جغرافیایی، طبیعی و انسانی ایران عزیز و حاصل تلاش های شبانه روزی دولت سید شهدای خدمت، در مسیر رشد و بالندگی هر چه بیشتر کشور با شتابی روز افزون بکار گرفته شود . 
 
بی تردید مدیریت کلان قوه مجریه، رابطه مستقیمی با رشد و توسعه همه جانبه کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور دارد، لذا انتخاب رئیس جمهوری که شناخت کافی نسبت به مسائل و چالش های امروز و فردای کشور داشته و دارای برنامه ای جامع و عملی برای بهبود روندهای اجرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت های ملی باشد، برای تحقق رشد و توسعه مطلوب کشورمان امری واجب و حیاتی است. 
 روی کار آمدن دولتی مردمی، پاکدست، کاردان، عدالت خواه و توسعه گرا می تواند مشکلات اساسی ملت و موانع توسعه کشور را برطرف نموده و اهداف ترسیم شده در قانون اساسی،سیاست های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه کشور را محقق سازد. برداشت و تحلیل ما از مجموع برنامه ها ،دیدگاه های اعلام گردیده و سوابق جناب آقای دکتر سعید جلیلی این است که ایشان می تواند ضمن رفع مشکلات و رفع نابسامانی های موجود، قوه مجریه را برای رسیدن به قله های بلند پیشرفت و ارتقاء مادی و معنوی بخوبی اداره نماید. 
 
لذا ادوار جامعه اسلامی دانشجویان کشور، ضمن دعوت آحاد ملت شریف ایران  به حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری آنها را دعوت به رای دادن به "جناب آقای دکتر سعید جلیلی" می نماید.  
امید است با استعانت خداوند متعال و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، در پایان انتخابات، رئیس جمهوری مردمی و کارآمد، اداره قوه مجریه کشور را به عهده بگیرد. 
 
با آرزوی پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران 
 
 ادوار جامعه اسلامی دانشجویان کشور

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha