• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040200784
  • خبرنگار : 50294

رئیس شورای شهرعنوان کرد:

‌عزم جدی شورای شهر سنندج برای حل مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری

‌عزم جدی شورای شهر سنندج برای حل مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری

ایسنا/کردستان رئیس شورای شهر سنندج از عزم جدی شورا برای حل مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری خبر داد.

عزت رضایی امروز (۲ تیر) در جلسە علنی شورای شهر سنندج با اشاره به مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری، اظهار کرد: مسأله‌ بیمه این عزیزان یکی از دغدغه‌های اصلی شورا بوده و اعضای این شورا به کرات در تمام کمیسیون‌ها به این مهم پرداخته‌اند، ما مصوبات لازم را گذرانده و بەصورت کتبی به شهردار محترم نیز نامه ارسال نموده‌ایم، اما با این وجود تاکنون هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و فقط در حد حرف و حدیث باقی مانده است.

رئیس شورای شهر سنندج در ادامه به برگزاری جلسه‌ای با استاندار کردستان در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسه، مسائلی از جمله بیمه کارکنان، واگذاری دو هکتار زمین مسکونی از سوی راه و شهرسازی و تقاطع غیرهمسطح بلوار آزادگان و بلوار کردستان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت، در همین راستا، طی تماس تلفنی با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کل کشور، مقرر شد که شنبه بعدازظهر جلسه‌ای اضطراری برای بررسی مشکلات بیمه کارکنان خانواده بزرگ شهرداری در دفتر ایشان برگزار شود.

عزت رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کندی پروژه‌های عمرانی، بویژه مسأله‌ آسفالت، گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی فعالیت این دوره از شورا قرار داریم و زمان زیادی تا پایان کارهای عمرانی باقی نمانده، متاسفانه شاهد پیشرفت مطلوبی در این زمینه نیستیم.

وی تصریح کرد: دیگر داستان‌سرایی و وعده و وعید برای اعضای شورا قابل پذیرش نیست و خدمت‌رسانی به شهر و مردم خط قرمز غیرقابل عبور ما است.

در پایان این جلسه، مقرر شد تا پیگیری‌های لازم جهت حل مشکل بیمه کارکنان و کارگران شهرداری و همچنین تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه آسفالت معابر به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha