• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040704578
  • خبرنگار : 50294

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج:

توزیع عادلانه خدمات اولویت مدیریت شهری سنندج است

توزیع عادلانه خدمات اولویت مدیریت شهری سنندج است

ایسنا/کردستان رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تلاش مجموعه شورا و شهرداری سنندج ایجاد بسترهای لازم برای خدمات‌رسانی به مردم با تاکید بر اصل عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات است.

عزت رضایی امروز (هفتم تیر ماه) در دیدار با رئیس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج و در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار دستگاه قضا، امنیتی کاملاً پایدار در استان حاکم و مردم رضایتمندی زیادی از عملکرد دستگاه قضا دارند.

وی ادامه داد: در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری در سنندج، با تعامل و همدلی خوبی که بین اعضا و مدیریت شهری وجود دارد توانسته‌ایم اقدامات خوبی در زمینه توسعه و عمران و پاسخگویی به مطالبات مردم انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه خدمات در مجموعه شهرداری گستردگی زیادی دارد، گفت: گستردگی خدمات این مجموعه و اینکه شهروندان به شکل‌های مختلف با این نهاد سر و کار دارند، انتظارات را هم افزایش می‌دهد.

رضایی با انتقاد از برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه شورا و شهرداری سنندج، بیان کرد: شورا و شهرداری از سوی برخی‌ها بدون هیچ سند و مدرکی مورد اتهام قرار می‌گیرند که دور از انصاف است.

رضایی اضافه کرد: مدیریت شهری نیاز به همراهی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها دارد و همراهی و همکاری بسیار خوب دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری در سنندج تاثیر بسزایی در تحقق اهداف در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و دیگر معضلات شهری داشته است.

توزیع عادلانه خدمات اولویت مدیریت شهری سنندج است

فرهاد میمنت‌آبادی، دیگر عضو شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیت جامعی بود که برکات زیادی برای کشور داشت. نامگذاری روز شهادت این شهید والامقام به‌عنوان روز قوه قضائیه نشان از اهمیت جایگاه این قوه دارد. قوه قضائیه از ارکان اصلی و اساسی نظام است و عملکرد این قوه، عیار سلامت جامعه است.

وی بیان کرد: هرچه قوه قضائیه مقتدر و ریزبین و مقید داشته باشد به همان میزان جامعه سالم‌تر و زندگی برای مردم راحت‌تر خواهد بود.

او ادامه داد: به واسطه شرح وظایف زیاد و گسترده‌ای که در مجموعه شهرداری وجود دارد، توقع‌ها از این مجموعه زیاد است و به‌عنوان یکی از نهادهایی که عملکرد آن، پیشانی نظام است تلاش همه ما ارائه خدمت سالم و صادقانه به مردم است.

میمنت‌آبادی گفت: ارائه خدمات در شهرداری یک بعدی نیست و همه‌جانبه است. به تعبیری شهرداری ویترین و پیشانی خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی حاکمیت است و نحوه عملکرد آن نقش مهمی در رضایتمندی جامعه دارد.

وی با تاکید براینکه تحقق اهداف و برنامه‌های شهرداری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان نیازمند همراهی سایر دستگاه‌هاست، بیان کرد: دستگاه قضا همواره پشتیبان و حامی مدیریت شهری در سنندج بوده که شایسته تقدیر است، توانمندی و اقتدار دستگاه قضایه موجب اقتدار نظام می‌شود.

دیگر اعضای شورای شهر سنندج نیز در این نشست، خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه قضایی استان با مدیریت شهری در راستای رفع معضلاتی مانند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی وانت‌های میوه فروش شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha