• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040704275
  • خبرنگار : 50294

استاندار کردستان:

تراز و نصاب خدمتگزاری شهید رئیسی، الگو و معیاری برای روسای کشور است

تراز و نصاب خدمتگزاری شهید رئیسی، الگو و معیاری برای روسای کشور است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: تراز و نصابی کە شهید رئیسی برای خدمتگزاری صادقانە و مردمی در عین موازین ثابت انقلابی نثار کردند یک الگو و تراز و معیاری برای روسای امروز و آیندە کشور است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (۷تیر) در مراسم چهلم رئیس جمهور شهید و همراهانش اظهار کرد: سلام و درود بە ارواح پاک مطهر شهیدان، بە روح پر فتوح حضرت امام و شهدای پرافتخار استان کردستان و درود و سلام بە ارواح پاک شهدای خدمت بە ویژە رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌اللە سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان و همین طور درود بە روح بلند شهید آیت‌اللە دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، شهدای هفتم تیر کە امروز سالگرد شهادت این اسوەهای خدمت و این استوانەهای انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: تراز و نصابی کە شهید رئیسی برای خدمتگزاری صادقانە و مردمی در عین موازین ثابت انقلابی نثار کردند یک الگو و تراز و معیاری برای روسای امروز و آیندە کشور است.

زارعی کوشا بیان کرد: دولت آیت‌اللە شهید رئیسی فقط در یک عنوان و در اعتبارات عمرانی با هیچ دورەای قابل مقایسە نیست.

وی اضافە کرد: تا قبل از دولت شهید رئیسی استان کردستان بە لحاظ اعتبارات عمرانی رتبە ۲٤ را در کشور داشت این در حالی است کە در سە سال اخیر رتبە استان کردستان بە لحاظ اعتبارات عمرانی بە رتبە دهم در کشور رسیدە است.

زارعی کوشا تصریح کرد: این جهش اعتبارات عمرانی نشان از توجە ویژە شهید جمهور بە استان‌های محروم، کم برخوردار و مناطق حاشیە است.

وی ادامە داد: در کمتر از این چهل روز جریان‌ها و رسانەهایی در کمال وقاحت دست بە تحقیر و دست کم گرفتن خدمات و فداکاری‌های شهید رئیسی می‌زنند، این در حالی است کە مقام معظم رهبری فرمودند کە گمان و باور من بر این بود کە اگر دولت رئیسی ادامە پیدا می‌کرد، مشکلات اقتصادی کشور نیز حل می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha