• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403031208037
  • خبرنگار : 50037

استاندار همدان:

روابط عمومی‌ها دوران طلایی شهید آیت‌الله رئیسی را ماندگار کنند

روابط عمومی‌ها دوران طلایی شهید آیت‌الله رئیسی را ماندگار کنند

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: روابط عمومی‌ها با بیان دستاوردهای دولت سیزدهم دوران طلایی شهید آیت الله رئیسی را ماندگار کنند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه ۱۲ خرداد در گردهمایی مدار امید که با حضورمدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی همدان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات سفر شهید رئیسی به استان همدان ۱۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان مصوبات بیش از ۷۵۰۰ میلیارد تومان آن برابر با ۵۵ درصد محقق شده و نیاز است این دستاوردهای ارزنده دولت سیزدهم در بخش های مختلف اعم از اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، صنعت، معدن، صنایع دستی انعکاس و تبیین شود.

 وی با بیان اینکه شهید رئیسی فردی نستوه و خستگی ناپذیر بود، افزود: این شخصیت بزرگ هیچگاه از مشکلات و سختی‌ها شکوه نکرد و نسبت به آنچه که از گذشته برای او به جا مانده هیچ گلایه‌ای نداشت و همواره به فکر خدمت بود.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به خصوصیات بارز این شخصیت شهید جمهور ادامه داد: در حالیکه دولت‌های گذشته در انتهای دوران ریاست جمهوری خود به فکر بیان دستاورد و ارائه گزارش دستاوردهای خود بودند تا در دور بعدی رأی بیشتری داشته باشند اما در دولت سیزدهم آنچه که برای شهید رئیسی مهم بود رضای خدا و خدمت به مردم بود و اعتقاد داشت عزت را خدا می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه باید مسیر راه شهید رئیسی تداوم پیدا کند و هر کس که رئیس جمهور می‌شود باید وی را کمک کنیم تا موفق شود، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رئیس جمهور، موفقیت نظام و کشور بوده و موجب توسعه و رشد هر چه بیشتر کشور می‌شود.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته با فراز و نشیب‌های بسیاری انقلاب اسلامی به این مرحله رسیده ‌که تمامی مستکبران و دشمنان دنیا را به زانو درآورده است، تصریح کرد: وعده صادق یکی از افتخارات بزرگ کشور ایران اسلامی توسط نیروهای مسلح، سپاه وهوا فضا بود که به واسطه آن دشمنان نظام ایران اسلامی خوار شدند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه امروز قدری در فضای مجازی دارای مشکل هستیم و ناخواسته برخی دوستان نیز گاهی با فضای مجازی همنوا می ‌شوند، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر تزریق روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه تاکید موکد دارند پس همه رسانه ها و روابط عمومی ها اگر داعیه مقام معظم رهبری را دارند باید دستاوردهای نظام را تبیین کنند و اجازه ندهند .

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده که قصد تخریب نداشته باشد امری ضروری است، گفت:تخریب و بزرگ کردن نقاط ضعف موجب کند شدن کارها و بیان دستاوردها و اقدامات مشوق اقدامات بزرگتر خواهد بود. 

استاندار همدان با اشاره به وحدت و انسجام خوب بین تمامی دستگاه های سطح استان افزود: امیدواریم با هم افزایی مجمع نمایندگان پیشرفت هر چه بیشتر در استان رقم زده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha