• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031207788
  • خبرنگار : 50649

مسئول عقیدتی ـ سیاسی پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا:

همه وظیفه داریم به قضیه فلسطین و مردم مظلوم غزه بپردازیم

همه وظیفه داریم به قضیه فلسطین و مردم مظلوم غزه بپردازیم

ایسنا/فارس مسئول عقیدتی ـ سیاسی پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا، ضمن محکوم کردن جنایات گسترده صهیونیست‌ها در رفح، تبلیغات و اقدامات تک نفره را عاملی برای به انزوا کشیدن رژیم کودک‌کش اسرائیل دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات و نسل‌کشی رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع در رفح، گفت: حق ملت مظلوم فلسطین این نیست و این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

وی افزود: در غرب آسیا و خاورمیانه، منطقه‌ای که خیلی دور از ما نیست، مردمی ساکن شدند و دولتی دست‌نشانده و وابسته به اسم رژیم صهیونسیتی تشکیل دادند. این رژیم در این تاریخ چند ده ساله‌ای که برای خود ساخته است، از ابتدا تاکنون، همواره مشغول ظلم و ستم به مردم منطقه بوده است.

عبدی ادامه داد: امروزه به بهانه اتفاقات چند وقت اخیر، حملات بسیار شدیدی را علیه مردم مظلوم غزه و سایر شهرهای فلسطین، خصوصاً رفح آغاز کرده است.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی پشتیبانی منطقه ۲ نزاجا تأکید کرد: جا دارد که مسلمانان جهان، نسبت به این مهم بی‌توجه نباشند و هر کس به نوبه خود با توجه به ظرفیت‌های موجود، بتواند این قضیه را محکوم کند.

وی بیان کرد: یکی از ابزار مهم و قدرتمندی که مسلمانان در اختیار دارند و می‌توانند از آن استفاده کنند و این دشمن جانی و سفاک را به انزوا بکشانند، تبلیغات و اقدامات تک نفره است.

عبدی با بیان اینکه اگر هر کس بتواند یک نفر را نسبت به این قضیه توجیه و تبیین کند، رسالت خود را انجام داده است، گفت: هر کسی می‌تواند خودش یک توجیه کننده باشد و دیگران را نسبت به ماجراهای غزه و جمعیت ۲ میلیون نفره‌ای که در یک باریکه گرفتار شدند، آگاه کند و این کار، ضربه کاری به رژیم سفاک وارد می‌کند.

وی ادامه داد: ما همه وظیفه داریم به نوبه خود به قضیه فلسطین و مردم مظلوم غزه بپردازیم. ان‌شاءالله که خدای متعال روزی را برساند که مسلمانان جهان از شر همه ستمگران و اجانب خلاص شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha