• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040704484
  • خبرنگار : 50649

امام جمعه شیراز:

حماسه جدیدی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد

حماسه جدیدی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: فردا با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح یک حماسه جدید در تاریخ ملی ایران ثبت خواهد شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۷ تیرماه در مراسم اهدای یک‌هزار ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، تأکید کرد: ملت ایران طول انقلاب اسلامی همیشه ثابت کرده‌اند که بهترین تصمیم‌ها و حضور در صحنه را برای تثبیت اساس نظام جمهوری اسلامی می‌گیرند.

وی افزود: قطعاً انتخابات ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه جاری هم از صحنه‌های مهم حماسه‌سازی ملت ایران خواهد بود.

آیت‌الله دژکام در ادامه سخنان خود گفت: چشم ما روشن است که مردم عزیز و خیرین عالی همت در استان فارس، مشوق مسئولان برای یک کار بزرگ یعنی تأمین جهیزیه هستند.

امام جمعه شیراز افزود: در سال گذشته، از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، ۵ هزار و ۳۰۰ جهیزیه اهدا شده است و امیدواریم خداوند عنایتی کند که با تبلیغ و تشویق امسال تعداد جهیزیه‌های اهدایی بیشتر شود.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: در هدف‌گذاری‌های کشوری یک قسمت قابل توجه، وابسته به جمعیت و رشد متناسب جمعیت است. مردم عموماً برای تشکیل زندگی مشترک مشکلاتی در باب تهیه جهیزیه دارند. البته طلبه‌ها با توکل به خدا با دست خالی شروع می‌کنند و بسیار معتقدند که خداوند روزی‌رسان است. این اعتقاد واقعی جامعه ماست.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه این هدیه کوچکی است که تقدیم زوج‌های جوان می‌شود، گفت: باید به خدا توکل داشته باشیم و اقدام به امر خیر کنیم چرا که خدا روزی‌رسان است.

آیت‌الله دژکام اظهار کرد: طبق اعلام رئیس کمیته امداد کشور، در یک سال‌ اخیر مردم فارس بیشتر از مردم تهران در این قضیه حمایت کردند و این باعث افتخار است. مردم فارس از امکانات ملی بهره زیادی ندارند چون استان فارس، یک استان برخوردار است اما همت این مردم در سطح ملی نمونه است.

وی با تاکید بر نقش تربیتی محرم و صفر، بیان کرد: در تقویم مناسبتی ما نگاه‌های تربیتی عمیقی وجود دارد. اگر محرم و صفر را نداشته باشیم از نظر فرهنگی یک شکست عمده خواهیم خورد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha