• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040704395
  • خبرنگار : 50649

همزمان با چله خدمت انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۸ روستای شیراز

افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۸ روستای شیراز

ایسنا/فارس همزمان با چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و همزمان با سراسر کشور، پروژه‌های آبرسانی به ۸ روستای شیراز افتتاح شد.

در این مراسم که امروز، ۷ تیرماه با حضور ویدئو کنفرانسی محمد مخبر، سرپرست نهاد ریاست جمهوری و علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در قالب افتتاح ۸۱۴ طرح آبرسانی به روستاهای سراسر کشور انجام شد، پروژه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شیراز به ۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان، با حضور استاندار فارس، فرماندار شیراز و جمعی از مدیران استانی توأم با پروژه‌های شرکت آبفا فارس افتتاح شد.

استاندار فارس در این مراسم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شرکت آبفا شیراز ۵ هزار میلیارد تومان پروژه شامل آبرسانی شهری و روستایی و نیز حوزه فاضلاب انجام داده است.

محمدهادی ایمانیه به رفع بخش قابل توجهی از تنش‌های آبی در سطح استان فارس و شهرستان شیراز در دولت سیزدهم اشاره کرد و آن را دستاورد خوبی برای دولت سیزدهم دانست.

مدیر عامل آبفا شیراز هم در این مراسم گفت: پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده جهاد آبرسانی، خیرین و گروه‌های جهادی در چله خدمت شرکت آبفا شیراز شامل آبرسانی به ۸  روستا با ۳۹.۴ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال، ۲ هزار متر مکعب احداث مخازن و حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه با هزینه ۹۹ میلیارد تومان است.

بهمن بهروزی اظهار کرد: با اجرای این پروژه‌های آبرسانی شرکت آبفا شیراز، ۷ هزار خانوار و در مجموع ۲۸ هزار نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۰۹:۲۶

روستای ما بنام کلستان با 5هزار نفوس چسبیده به شیراز از بحران بی آبی داره رنج میبره و هر روز 3ساعت آب داره که اونم گیر خیلیا نمیاد.چرا رسیدگی نمیکنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۸ ۱۷:۳۸

سلام علیکم ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ، و سلام خدمت استاندار محترم فارس ، لطفاً روستای دهک دولت آباد بخش مرکزی شیراز را دریابید