• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040604132
  • خبرنگار : 50649

معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس:

حضور گسترده در انتخابات، نمایش قدرت ملت ایران است

حضور گسترده در انتخابات، نمایش قدرت ملت ایران است

ایسنا/فارس دبیر جمعیت پیروان حضرت زینب(س) استان فارس، مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو را نمایشی دیگر از قدرت ملت ایران دانست.

 فاطمه خسروپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با گرامیداشت یاد سیدالشهدای خدمت و همراهان شهید جمهور، به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت‌ و اظهار کرد: قطعا راه شهید آیت‌الله شهید رئیسی، سیدالشهدای خدمت برکات زیادی برای نظام مقدس اسلامی و همچنین حضور پرشور و بابصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این انتخابات بعد از نمایش قدرت جمهوری اسلامی در تشییع سیدالشهدای خدمت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: حضور پرشور مردم در نظام مردم‌سالاری در این انتخابات، صحنه قدرتی دیگر را به نمایش و منصه ظهور می‌رساند.

خسروپور که مشارکت حداکثری را یکی از مؤلفه‌های اساسی نظام مردم‌سالاری دینی در انتخابات ریاست‌ جمهوری می‌داند، به راهبردهای امام امت در این راستا اشاره و تصریح کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو مؤلفه راهبردی در دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس بیان کرد: مؤلفه مشارکت حداکثری باعث اقتدار نظام اسلامی در ابعاد ملی و بین‌المللی می‌شود.

وی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تداوم راه شهید جمهور را شاخصه‌ای مهم در انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی همواره مقتدر بوده که باید روند اقتدار و صاحب نظر بودن در دوره چهاردهم ریاست جمهوری نیز ادامه یابد.

توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی نیز در بُعد داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است که دبیر جمعیت پیروان زینب(س) استان فارس در این راستا بیان کرد: منتخب جمهور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید به آن توجه ویژه کند.

خسروپور ۵ شاخصه مهم انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و نظام، کارآمدی، نشاط و توانایی انجام کار، شب و روز نشناختن برای کار، استفاده از عناصر و همکاری خوب و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور از ویژگی‌هایی است که امام امت در سخنرانی روز عید غدیر خم بر آن‌ تأکید داشتند.

معاون بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس بر انقلابی‌گری، مدیریت قوی و جهادی و همچنین دارابودن کارنامه موفق تأکید کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هر جایی که پیشرفتی داشته‌ایم، حرکت موفقی داشته‌ایم، و دست بازی داشته‌ایم، آنجایی بوده است که افراد انقلابی با روحیه، با مجاهدت فعّال شده‌اند، وارد میدان شده‌اند، کار کرده‌اند، پیش رفته‌ایم و این همان معنای تصدی مدیریت قوی انقلابی در کسوت ریاست جمهوری است.

این فعال سیاسی در پایان از مردم برای حضور پرشور و با بصیرت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب منتخبی اصلح به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی دعوت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha