• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402111409913
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رشد ۲۴۰ درصدی خیرین در مدرسه‌سازی سیستان‌وبلوچستان در دولت سیزدهم

رشد ۲۴۰ درصدی خیرین در مدرسه‌سازی سیستان‌وبلوچستان در دولت سیزدهم

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با هم افزایی و تلاش‌های صورت گرفته در مجموع تا پایان سال ۱۴۰۲بیش از ۱۵۰۰ درس در استان تحویل خواهند شد و در دولت سیزدهم تاکنون ۴۳۰۰ کلاس درس استان احداث و تحویل شده است.

میثم لکزایی در حاشیه بهره برداری از مدارس استان، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مشارکت خیرین نیک اندیش در حوزه ساخت مدارس استان افزود: مشارکت خیرین در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۲۴۰ درصدی را داشته است و امروز عدد تعهد این عزیزان به رقم ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به افتتاح همزمان ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در کشور بیان کرد: با افتخار باید گفت از این تعداد مدرسه سهم استان بیش از ۱۵ درصد است که نشان از توجه ویژه دولت و خیرین عزیز به استان دارد و باید گفت امروز استان به یک کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است و در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ کلاس درس در سطح استان در دست ساخت داریم.

لک زایی در خصوص ساخت و تجهیز هنرستان‌ها در استان عنوان داشت: در حوزه ساخت هنرستان‌ها در استان اتفاقات خوبی رقم خورده است و در سه سال گذشته توانسته‌ایم ۳۳ هنرستان فنی و حرفه‌ای را احداث و تحویل آموزش و پرورش بدهیم و در حال حاضر نیز ۴۲ هنرستان در سطح استان در دست ساخت داریم که ۶ عدد آنها هنرستان‌های دارالفنون با زیربنای هر کدام بیش از ۵ هزار متر مربع است.

وی در خصوص افتتاح هنرستان تربیت بدنی زنده یاد رضا شیخ ویسی زاهدان گفت: هنرستانی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با ۱۲ کلاس درس بعنوان اولین هنرستانی است که ویژه دانش آموزان رشته تربیت بدنی در مجتمع شهید بهشتی زاهدان احداث شده است که بصورت کامل با همت خیر محترم جناب آقای مطهری و هزینه ای بیش از ۱۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha