• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402110403401
  • منبع : بازار

گزارش وزارت صمت از یکی از برترین تولیدکنندگان تخم نطفه‌دار در ایران

گزارش وزارت صمت از یکی از برترین تولیدکنندگان تخم نطفه‌دار در ایران

مجموعه آذر جوجه از اولین و برترین تولیدکنندگان تخم نطفه‌دار در سطح ایران می‌باشند که محصولات خود را با تضمین به مشتری ارائه می‌نمایند. جهت خرید تخم نطفه دار به وبسایت شرکت مراجعه نمائید. ۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آذرجوجه، مزیت این شیوه از کسب درآمد، این است که فضای زیادی اشغال نمی‌کند و باتوجه به زیبایی و جذابیت زیبای پرندگان زینتی، به خوبی هم فروش می‌روند. برای خرید تخم نطفه دار ، مهم است که از یک تولیدکننده معتبر خریداری کنید؛ از این جهت، آذر جوجه با فروش اینترنتی و حضوری انواع تخم نطفه دار پرندگان و دستگاه‌های جوجه‌کشی، همراه شماست تا بدون بروز تلفات، بیشترین بازدهی را داشته باشید.

از کجا تخم نطفه دار بخریم؟

برای تهیه و خرید تخم نطفه دار طوطی و سایر پرندگان، می‌توانید از ۳ روش اقدام کنید که در ادامه، بهترین آن را نیز برای جوجه‌کشی و کسب درآمد معرفی خواهیم کرد :

پرورش‌دهندگان طیور: اگر قصد شما برای فعالیت‌های مربوط به جوجه‌کشی جدی است، بهتر است تخم‌های نطفه دار را به‌صورت مستقیم و از مزارع معتبر خریداری کنید. مزارع پرورش طیور به دلیل رعایت عوامل تغذیه‌ای، معمولا محصولات باکیفیت‌تری هم ارائه می‌دهند.

احداث مزرعه مادر: در حال حاضر، یکی از بهترین روش‌هایی که برای جوجه‌کشی و تهیه تخم نطفه دار طوطی می‌شناسیم، نگهداری از پرندگان مولد است. البته، چالش‌های این مسیر بسیار بیشتر از روش‌های دیگر است و نیاز دارید تا اطلاعات کاملی راجع‌ به نحوه نگهداری از پرندگان مورد نظر خود داشته باشید.

خرید تخم‌های نطفه دار از واسطه‌ها: تهیه تخم پرندگان از واسطه‌ها نیز یکی از راه‌های تامین تخم برای جوجه‌کشی است. البته، این روش ممکن است کمی پرریسک‌تر باشد؛ اما با آذر جوجه توجه داشته باشید که، می‌توانید خریدی امن را تجربه کنید.

شرکت آذر جوجه به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تخم نطفه دار و با برخورداری از بزرگ‌ترین پرورشگاه تخم‌های نطفه دار انواع پرندگان اعم از قرقاول، شترمرغ، مرغ زینتی، بوقلمون، کاسکو، از بابت کیفیت محصولات خود، این اطمینان را به مشتریان عزیز می‌دهد که تمامی تخم های نطفه دار در بهترین بسته بندی به دست مشتری می‌رسد.

نحوه جوجه‌کشی طوطی‌ها و پرندگان زینتی

به گزارش وزارت صمت، در حال حاضر نگهداری از پرندگان زینتی به‌عنوان یک فعالیت محبوب شناخته می‌شود. در این میان، طوطی‌ سانان به دلیل توانایی تقلید صدا و صحبت کردن، جذابیت ویژه‌ای دارند.

برای جوجه‌کشی، ابتدا باید تخم نطفه ‌دار را در اختیار داشته باشید. به این منظور، دو راه وجود دارد:

  • خرید تخم‌های نطفه‌دار از فروشگاه‌های معتبر.
  • قرار دادن جفت نر و ماده در کنار یکدیگر برای تولید مثل.

در راه دوم ابتدا با قرار دادن جفت‌های نر و ماده طوطی‌ها در کنار یکدیگر، زمینه را برای تولیدمثل آن‌ها آماده کنید. پس از گذشت یک الی دو هفته، پرندگان جفت شروع به جفت‌گیری می‌کنند و در طول هفته، شاهد تخم‌گذاری پرنده ماده خواهید بود.

جفت ماده میان ۴ تا ۶ عدد تخم می‌گذارد و سپس روی آن‌ها می‌خوابد.  فرایند جوجه‌کشی انواع پرندگان به دو شیوه طبیعی و مصنوعی انجام می‌شود. در هر دو شیوه، باید با اصول آن‌ها آشنا باشید تا فرآیند جوجه‌کشی با موفقیت به انجام برسد.

گزارش وزارت صمت از یکی از برترین تولیدکنندگان تخم نطفه‌دار در ایران

جوجه‌کشی با دستگاه

اگر از دستگاه جوجه‌کشی استفاده می‌کنید، آن را به دقت انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که دما، رطوبت و چرخش به ‌صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود. اگر شرایط دما و نور مناسب باشد، امکان جوجه‌کشی طوطی سانان در طول سال وجود دارد؛ اما توصیه ما این است که هر دو ماه یکبار این عمل را انجام دهید تا سلامت جسمی و روحی پرندگان تضمین شود. برای مشاهده دستگاه‌ها و انواع تخم نطفه دار طوطی، تخم نطفه دار قرقاول و سایر پرندگان زینتی، می‌توانید به صفحه محصولات آذر جوجه به آدرس https://azarjooje.net مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸ تماس حاصل فرمایید.

پرورش تخم نطفه دار طوطی چگونه است؟

در این روش پرورش، پرورش‌دهنده تخم نطفه ‌دار را با استفاده از مرغ‌های مولد تولید می‌کند؛ اما بسیاری از افراد فعال در این زمینه ترجیح می‌دهند تا تخم‌های نطفه ‌دار را خود به‌ جوجه تبدیل کرده و جوجه‌های طوطی را به فروش برسانند. دلیل این ترجیح این است که قیمت جوجه‌های طوطی به طور قابل‌توجهی بیشتر از تخم‌های نطفه ‌دار طوطی است. پرورش‌دهنده، تخم نطفه دار طوطی  را تنها زمانی به فروش می‌رساند که خود تولید تخم را به روش تلقیح مصنوعی انجام داده باشد.

این نوع پرندگان اغلب در خارج از کشور پرورش داده می‌شوند؛ اما فارم‌هایی همچون شرکت آذر جوجه نیز در ایران وجود دارند که تخم‌ نطفه‌ دار طوطی‌ را از تولیدکنندگان خارجی وارد کرده و به مشتریان ایرانی با مناسب‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌کنند.

خرید تخم نطفه دار انواع پرندگان از شرکت آذر جوجه

شرکت آذر جوجه یکی از معتبرترین فارم‌ها در زمینه تولید و واردات تخم نطفه ‌دار طوطی‌هاست. این شرکت تخم نطفه‌دار طوطی‌های متنوعی مانند کاسکو، ماکائو، کاکادو و سایر طوطی‌ها را با تضمین تعویض به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

گزارش وزارت صمت از یکی از برترین تولیدکنندگان تخم نطفه‌دار در ایران

کلام وزارت صمت

پرورش‌ پرندگان زینتی بسیار جذاب است و همین امر سبب شده تا جوجه‌کشی انواع طوطی‌ نیز با سود خوبی همراه باشد. اگر قصد دارید تا فعالیت جوجه‌کشی خود را آغاز کنید، توصیه می‌کنیم خرید تخم نطفه دار مورد نیاز خود را از تولیدکننده‌ای انجام دهید که کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند و حتی امکان تعویض تخم را نیز فراهم کرده است. شرکت آذر جوجه از برترین تولیدکنندگان تخم نطفه دار قرقاول و تخم نطفه دار طوطی است که کیفیت، ارسال سریع، بهترین قیمت‌ها و پرداخت امن را تضمین می‌کند. برای استعلام قیمت‌ها، کافیست از طریق شماره تلفن ۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸ با کارشناسان در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha