• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403040905978
  • منبع : بازار

نمایی از نیم قرن فعالیت مجموعه آریاکوپلینگ در؛

ششمین نمایشگاه آتش‌نشانی، ایمنی و خدمات شهری

ششمین نمایشگاه آتش‌نشانی، ایمنی و خدمات شهری

کسب و کارها، تعهد خود به مسئولیت‌هایشان را به شکل‌های گوناگونی نشان می‌دهند. تولید با کیفیت، خدمات اصولی و به موقع، هم سویی با نیازهای مشتریان و مخاطبین و موارد بسیار دیگری، نمونه‌هایی از عمل کردن به مسئولیت‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف است.

به گزارش ایسنا به نقل از آریاکوپلینگ، یکی از عرصه‌های مهم و موثر که به دلیل در نظر گرفتن نقش تعاملی مخاطبین، در راستای مسئولیت‌های هر سازمانی تعریف می‌شود، شرکت در نمایشگاه‌ها، سمینارها و همایش‌هاست.

مجموعه آریاکوپلینگ، پنجاه سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی فعال است. آریاکوپلینگ، یکی از شرکت‌هایی است که همه ساله در نمایشگاه‌های مختلفی حاضر می‌شود. نمایشگاه‌هایی که هر کدام با رویکردهای متفاوت و مختص به طیف وسیعی از افراد طراحی و به مرحله برگزاری می‌رسد و محلی برای گرد هم آمدن فعالان حوزه­های مختلف است که در آن، جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید دیگران قرار می‌دهند. یکی از این نمایشگاه‌ها که تا پیش از این توسط سازمان آتش‌نشانی تهران در پنج دوره برگزار شده است، نمایشگاه آتش‌نشانی و خدمات شهری است. در این نمایشگاه پر اهمیت، فعالان حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

بازدید از این نمایشگاه فرصت‌های زیادی به همراه دارد؛ از سویی، موجب آشنایی مخاطبین با شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه حساس ایمنی و آتش‌نشانی می‌شود. از سوی دیگر، فرصتی ارزنده جهت طرح سوالات و دغدغه‌های افراد با متخصصان این حوزه‌ها خواهد بود.

 حال لازم است در خصوص پیشینه مجموعه تولیدی آریاکوپلینگ و طیف محصولات آن معرفی کوتاهی داشته باشیم، این مجموعه؛ ۵۰ سال است که در حوزه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی اطفا حریق (بر اساس استانداردها و الزامات ملی و بین‌المللی) فعالیت می‌کند. مجموعه­ای تولیدی که در شرق تهران واقع شده است و محصولات متنوعی را در ۹ دسته کلی تولید می‌کند. محصولاتی که پاسخگوی نیاز ساختمان‌های شهری و صنعتی به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی هستند و درهمین راستا طراحی و تولید می­شوند و شامل خانواده محصولات ذیل هستند:

انواع جعبه آتش‌نشانی، انواع هوزریل استاندارد آتش‌نشانی، سامانه شیلنگ برزنتی، انواع اتصالات آلمانی، انواع اتصالات انگلیسی، انواع خاموش‌کننده دستی (کپسول آتش‌نشانی پودری)، انواع نازل‌ها، انواع شیرهای آتش‌نشانی و انواع اسپرینکلرهای آتش نشانی.

در مجموع بیش از ۴۸۰ محصول مختلف در این ۹ خانواده جا گرفته‌اند که باعث شده‌اند از حیث تنوع، این شرکت در میان تولید کنندگان ایرانی تجهیزات آتش نشانی اطفای حریق، حرفی برای گفتن داشته باشد.

در این نمایشگاه، آریاکوپلینگ همراه با مجموعه‌های مرتبط از جمله؛ موسسه مردم نهاد زنو و شرکت آریاکوشاپادار در یک فضای اختصاصی (سالن D) حضور خواهد داشت و جدا از نمایش دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف اعم از دستاوردهای فنی در حوزه طراحی و تولید تجهیزات اطفاء، جنبه‌های مختلفی از فعالیت در حوزه روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و غیره را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

از تمامی افراد دعوت می‌کنیم که بازدید از این نمایشگاه مهم، بخصوص عرصه اختصاصی حضور آریاکوپلینگ و مجموعه‌های مرتبط در سالن D را در برنامه خود قرار دهند. چرا که بی شک، موضوع مهمی مانند حفظ و کنترل ایمنی، نیازمند توجهی همه جانبه از سوی تمامی افراد می‌باشد و تعاملات سازنده‌ای که در جریان این چنین نمایشگاه‌هایی شکل می‌گیرد، منجر به تبادل آگاهی در خصوص جنبه‌های مختلف این حوزه خواهد شد.

لذا در روزهای یازدهم تا سیزدهم تیرماه، محل نمایشگاه‌های هتل المپیک تهران، از ساعت ۸ الی ۱۷

منتظر دیدار شما هستیم.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم با مراجعه به وب سایت آریاکوپلینگ به نشانی www.aryacoupling.com اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت‌های تولیدی، آزمایشگاهی و مسئولیت اجتماعی این شرکت به دست آورید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha