• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402090100552
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد:

برنامه ملاقات مردمی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می‌شود

برنامه ملاقات مردمی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با هدف حل مشکلات سرمایه گذاران، برنامه ملاقات مردمی در روزهای چهارشنبه هر هفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی، امروز یکم آذر در جریان برنامه ملاقات مردمی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار کرد: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی، برگزاری برنامه ملاقات مردمی در روزهای چهارشنبه هرهفته و همچنین برنامه بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: این برنامه‌ها با حضور تمامی معاونین و مدیران این شرکت برگزار می‌شود که در سال مزین به مهار تورم و رشد تولید، تلاش خواهد شد با اجرای این برنامه‌ها، موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت حضوری و میدانی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم باید توجه ویژه‌ای به واحدهای صنعتی و مقوله تولید داشته باشیم و نیاز است تا از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده‌، در سالیان اخیر شاهد حضور سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم که این استقبال در سایه مشوق‌هایی بوده است که به سرمایه‌گذاران اعطا شده است.

علایی، واگذاری حق بهره‌برداری زمین به صورت شرایط نقد و اقساط و تخفیف تا ۵۰ درصدی در قیمت زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم برخوردار را از جمله مشوق‌هایی برشمرد که برای حضور سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در برنامه ملاقات این هفته که در شهرک صنعتی۲ اردبیل برگزار شد، به مشکلات چند واحد تولیدی رسیدگی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha