• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402072618885
  • خبرنگار : 50405

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان:

منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا طومار اسرائیل را در هم بپیچیم

منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا طومار اسرائیل را در هم بپیچیم

ایسنا/خراسان رضوی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت: ما تنها منتظر اشاره‌ای از سمت رهبر انقلاب هستیم تا طومار منحوس اسرائیل را به خواست خدا در هم بپیچیم.

ظهر امروز ۲۶ مهر دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی مشهد با تجمع در مقابل دانشکده پزشکی، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به خصوص حمله شب گذشته این رژیم به بیمارستان المعدانی را محکوم کردند. 

تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهایی نظیر "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد"، "الله اکبر"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "به‌ روح به دم لبیک یا غزه"، "هیهات من الذله"، "سید حسن نصرالله بسم‌الله بسم‌الله"، "ای امت حزب‌الله بسم‌الله بسم‌الله" و "با غزه همدردیم آماده نبردیم" مراتب انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند. 

دانشجویان انقلابی همچنین پرچم‌هایی از حزب‌الله، ایران، فلسطین، لبنان و اباعبدالله حسین و تصاویری از جنایات اسرائیل در فلسطین و پلاکاردهایی با شعارهای ضداسرائیلی و ضدآمریکایی را نیز در دست گرفته بودند. 

حجت‌الاسلام جواد مهدی‌نسب، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه این فاجعه خوی حیوان‌صفتی رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نمایان کرد، گفت: همه ما داغدار مردم مظلوم فلسطین هستیم و از جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم به آنان یاری می‌رسانیم. 

وی افزود: داغدار اصلی این مصیبت امام زمان(عج) است و از محضر حق تعالی عاجزانه می‌خواهیم فرج مولایمان را برساند. ما اعلام آمادگی می‌کنیم که تا پای شهادت در رکاب مولایمان بایستیم. جهان پر از ظلم شده و زمینه ظهور فراهم است. این جمع لبیک‌گویان و زمینه‌سازان ظهور اند. 

مهدی‌نسب ادامه داد: همچنین محضر رهبر انقلاب عرض سلام و تسلیت داریم و خدمت ایشان عرض می‌کنیم که ضمن درک این داغ بزرگ، ما تنها منتظر اشاره‌ای از سمت شما هستیم تا طومار منحوس اسرائیل را به خواست خدا در هم بپیچیم. 

وی تاکید کرد: عزیزان فلسطینی در کنار شما هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن با تفرقه‌اندازی میان شیعه و سنی، بر جهان سیطره یابد. ما در کنار شما برای نابودی اسرائیل در میدان هستیم. 

رئیس نهاد رهبر انقلاب در دانشگاه‌های خراسان رضوی خطاب به مجامع جهانی بیان کرد: وجدان انسانی شما کجاست؟ چرا محکوم نمی‌کنید؟ سال گذشته حادثه‌ای غیرعمدی در ایران رخ داد، برخی از سیاستمداران شما موی خود را کوتاه کردند و به هر شکلی سعی کردید این حادثه را بزرگنمایی کنید. دیشب آن فاجعه در غزه رخ داد، اما وجدان شما را بیدار نکرد. 

مهدی‌نسب همچنین خطاب به کشورهای منطقه و حکام عرب، عنوان کرد: این نطفه ناپاک دولت غصبی اسرائیل تنها در دامان اختلافات شما به وجود آمد و نتیجه مسابقه‌ای است که شما برای ایجاد ارتباط با اسرائیل داشتید. تا کی این خفت؟ اگر ما کنار هم باشیم و ارتش واحد اسلامی داشته باشیم، هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر قدرت عظیم ما بایستد و به زودی اسرائیل نابود خواهد شد. 

دانشجویان پس از این تجمع، به سمت مزار شهدای دانشگاه فردوسی راهپیمایی کردند. همچنین ساعت ۱۵ نیز مردم انقلابی با تجمع در مقابل نمایندگی سازمان ملل در مشهد، جنایات اسرائیل در غزه را محکوم می‌کنند. 

منتظر یک اشاره رهبری هستیم تا طومار اسرائیل را در هم بپیچیم

بسیج دانشگاه فردوسی: زمینه حضور ما را در جنگ غزه فراهم کنید 

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی نیز با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کرد. 

متن این بیانیه بدین شرح است: 

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ.

ﻭ ﻛﺴﺎنی ﻛﻪ ﺑﺮﺍی ﺑﻪ‌ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺧﺸﻨﻮﺩی ﻣﺎ  ﻛﻮﺷﻴﺪﻧﺪ، بی‌ﺗﺮﺩﻳﺪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ‌ﻫﺎی ﺧﻮﺩ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎیی ﻣﻰﻛﻨﻴﻢ. ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﻧﻴﻜﻮﻛﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ. عنکبوت(٦٩) 

جنایت دیشب صهیونیست‌ها، هشتاد سال ظلم به ملت فلسطین را تکمیل کرد. به‌ راستی کدام وجدان آزاده‌ای در این عالم می‌تواند این قتل‌عام وحشیانه را ببیند و در برابر مظلومیت فلسطین عزیز سکوت کند؟ 

ای امت محمد! ای ملل مسلمان! امروز نشستن و تماشای حملات وحشیانه صهیونیست‌ها مصداق همان حدیث قدسی‌ است که می‌گوید: سوگند به عزت و جلالم که من از ظالم در دنیا و آخرت انتقام می‌گیرم و نیز کسی که مظلومی را ببیند و قدرت یاری او را داشته باشد و یاریش نکند کیفر خواهم کرد! 

ای مجاهدان اسلامی! ای لشکریان آخرالزمانی حق و حقیقت! پس از سربلندی از فتنه‌های آخرالزمانی و غربال‌های مکرر الهی، اکنون خداوند تبارک و تعالی فرصت آخرین نبرد را فراهم آورده‌است.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایادی رسانه‌ایش که دهه‌ها موضوعی به نام «هولوکاست» را در گوش جهانیان فروکردند، شب گذشته هولوکاست واقعی را به جهانیان نشان دادند. آری ما شیاطین انسان‌نمایی را دیدیم که وحشیانه دست به قتل‌عام کودکانی زدند که هیچ‌کس صدای مظلومیت‌شان را نمی‌شنید.

ای رهبران عربی، ای مسئولین کشورهای اسلامی! آیا صدای مظلومیتی که دیشب زیر آوارهای بیمارستان المعمدانی دفن شد، کافی نیست تا شما را از خواب غفلت، بیدار کند؟

آیا صدای فریادهای پدری که تکه‌های جنازه فرزندش را در کیسه کرده بود کافی نیست تا دست از سازش بردارید و این غده‌ی سرطانی را برای همیشه محو و نابود کنید؟

برادران و پدران ما در حسرت مبارزه‌ با صهیونیسم ریش سفید کردند و کمر خم، نگذارید این خشم مقدس در لابلای کاغذ باطله‌های مصلحت‌اندیشی فرو بنشیند و موی ما نیز در انتظار انتقام سفید شود!

این آخرین امتحان است؛ امتحانی بر آن همه شعاری که دهه‌ها برای مبارزه با رژیم غاصب سر دادید. امروز هنگامه‌ افتادن نقاب‌هاست و به‌ راستی حکومت‌های اسلامی در این برهه‌ حساس چهره‌ی واقعی خود را نشان خواهند داد. 

کلام آخر؛ امروز قاطعانه جنایت جنگی شب گذشته صهیونیست‌ها را محکوم و اعلام می‌کنیم ما بسیجیان، جان بر کف اسلام داریم و بنابر سخن صریح پیامبر ختمی مرتبت(ص) نمی‌توانیم در قبال سکوت و مصلحت‌اندیشی شما صبر کنیم. یا در وضعیت کنونی نقاب ریاکاری را برای همیشه دور بیاندازید یا مجوز ورود ما را به نبرد نهایی با شیطان صادر کنید.

ما صریح سخن می‌گوییم. مسئولین جمهوری اسلامی؛ زمینه‌های ورود ما به جنگ علیه رژیم اشغالگر قدس را فراهم کنید.

این آخرین پیمان ما خواهد بود؛ ما عهد می‌بندیم تا آخرین قطره‌ خون بر قسمی که برای آرمان فلسطین آزاد بسته‌ایم خواهیم ماند و جز شهادت عاملی باعث جدایی ما از آن نخواهد شد.

ای جهانیان بدانید و آگاه باشید، ما فرزندان ظهوریم. فرزندان آن پیر مرشدی که فرمود: اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود. و مطیع رهبریم؛ علمداری که فرمود: قضیه‌ی فلسطین کلید رمزآلود فرج است.

والسلام علی من التبع الهدی 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha