• جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402072114511
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت:

اسرائیل از این پس دیگر آرامش نخواهد داشت

اسرائیل از این پس دیگر آرامش نخواهد داشت

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با اشاره به گستردگی و ویژگی های حرکت جوانان فلسطینی علیه اسرائیل، گفت: رژیم صهیونیستی دیگر به پایان راه نزدیک شده و از این پس آرامش نخواهد داشت.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به شکوه و عظمت عملیات طوفان الاقصی که به دست جوانان فلسطینی طراحی و اجرا شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی دیگر به پایان راه نزدیک شده و از این پس آرامش نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسرائیل متحمل شکست سنگینی شده و طبق فرمایش رهبر انقلاب این شکست جبران ناپذیر و غیر قابل ترمیم است، افزود: رهبری در سخنرانی اخیرشان در جمع نیروهای مسلح به مظلومیت ملت فلسطین و جنایتکاری رژیم صهیونیستی اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گستردگی و ویژگی های حرکت جوانان فلسطینی علیه اسرائیل، اضافه کرد: جبهه مقاومت فلسطین جنگی تمام عیار و غافلگیرانه را علیه دشمنان آغاز کرده و دنیا را در حیرت فرو برده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در دل دشمنان اسلام ترس و وحشت ایجاد کرده است، عنوان کرد: صهیونیست ها شکست خودشان را مشاهده کردند، زیرا فقط توان هوایی دارند و در زمین قدرت رویارویی با نیروهای مقاومت را ندارند.

وی اسرائیل را محکوم به نابودی دانست و متذکر شد: تا این رژیم کودک کش ریشه کن نشود، امنیت جهان اسلام تامین نمی‌شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشکلات داخلی آمریکا، خاطرنشان کرد: اسرائیل در طول ۷۵ سال گذشته تا این حد ضعیف و شکننده نبوده و آمریکا هم نمی تواند کاری انجام دهد، زیرا نابودی اسرائیل تسریع می شود.

وی جمهوری اسلامی را حامی همه ملت های مسلمانان دانست و اضافه کرد: از آرمان فلسطین و همه ملت های مظلوم جهان حمایت می کنیم.

امام جمعه رشت در ادامه به تصمیم دولت برای رفع مشکل برنج و چای داخلی اشاره کرد و گفت: مادامی که کشاورز محصول خود را به فروش نرسانده، نباید برنج و چای وارد شود.

وی همچنین خواستار اتمام پروژه های مهم استان گیلان از جمله راه آهن و آزادراه شد و خاطرنشان کرد: استان گیلان نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و لذا باید توجه ویژه ای به پروژه های اقتصادی آن شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha