• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040704569
  • خبرنگار : 50042

پایداری زیرساخت‌های ارتباطی گیلان در آستانه برگزاری انتخابات

پایداری زیرساخت‌های ارتباطی گیلان در آستانه برگزاری انتخابات

ایسنا/گیلان مدیر مخابرات منطقه گیلان گفت: زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برای برپایی انتخابات از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در تمام نقاط تعریف‌شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات در استان و فرمانداری‌ها با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هریک از مسیرهای مطمئن و پایدار، تأمین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

یدالله حسنی امروز (هفتم تیر ماه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پایداری زیرساخت‌های ارتباطی گیلان در آستانه برگزاری انتخابات، اظهار کرد: تدابیر لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش‌ رو در استان اندیشیده شده است و تیم‌های ما در بخش‌های مختلف فنی، برای حفظ پایداری شبکه و رفع مشکلات احتمالی کاملاً آماده‌اند.

او ادامه داد: به کمک و پشتیبانی همکاران متعهد و خدوم، تیم‌های مخابرات استان در بخش‌های فیبرنوری، موبایل، پاور و تغذیه نیرو، شبکه کابل، مایکرویو، سوییچ، دیتا و نقلیه از پایداری شبکه مخابرات استان در طول برگزاری انتخابات، محافظت خواهیم کرد.

حسنی گفت: ارتباط مخابراتی شعب اخذ رای برقرار و پایدار است و از امروز تا شنبه (نهم تیر ماه) با ایجاد شیفت‌های ۲۴ ساعته و حضور مهندسان و متخصصان مخابرات، از پایداری و برقراری ارتباطات در استان و بویژه شعب اخذ رای با هدف برگزاری هرچه بهتر انتخابات محافظت خواهد شد.

وی با اشاره به کیفیت حداکثری پایداری شبکه ارتباطات استان با وجود بارندگی‌های شدید شامگاه گذشته و هشدارهای هواشناسی، بیان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های پرسرعت، امن و پایدار منطقه و با تکیه بر توان نیروهای مخابرات و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی، در برگزاری این دوره از انتخابات به بهترین نحو عمل خواهد شد.

حسنی اظهار کرد: جلسات فناوری اطلاعات استانداری با حضور اعضا برای بررسی موارد مربوط با ستاد انتخابات کشور به‌صورت منظم تشکیل شد و مخابرات منطقه گیلان در این جلسات حضوری فعال دارد.

مدیر مخابرات منطقه گیلان درباره اقدامات انجام‌شده در بخش‌های ثابت و سیار مخابرات، بیان کرد: با توجه به اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار نقش اصلی در تأمین ارتباطات مورد نیاز شعب اخذ رای را دارند، عملیات توسعه و بهینه‌سازی سایت‌های همراه در شهرها و روستاها با جدیت پیگیری شده است تا بتوانیم بهترین پوشش را در انتخابات داشته باشیم، البته در زمان برگزاری انتخابات، رومینگ همراه اول با سایر اپراتورها برقرار خواهد شد.

او افزود: از همه مردم استان برای حضور حداکثری برای انتخابات فردا دعوت می‌کنیم تا بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha