• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040704341
  • خبرنگار : 50646

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت عنوان کرد

رفع آب‌گرفتگی ۱۴ نقطه شهر رشت توسط آتش‌نشانان

رفع آب‌گرفتگی ۱۴ نقطه شهر رشت توسط آتش‌نشانان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت با اشاره به پاسخگویی مرکز ۱۲۵ آتش نشانی به بیش از ۱۲۰۰ تماس شهروندان، گفت: آب‌گرفتگی در ۱۴ نقطه از شهر اعلام شد که از این تعداد هشت خانه و ۶ معبر دچار آب‌گرفتگی شدند.

شهرام مومنی امروز هفتم تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان شهر رشت، اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات ۱۵ایستگاه آتش نشانی رشت در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به پوشش عملیاتی ۵۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام کردند که ۲۳ مورد آن مربوط به بارش شدید باران بود.

وی از آماده باش تیم‌های عملیاتی و افسران ارشد با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد و افزود: از ساعت دو و ۳۰ دقیقه بامداد و دقایقی پس از بارش شدید باران و تماس شهروندان مبنی بر آب‌گرفتگی و یا سقوط اجسام از جمله درخت، داربست و ... تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانان به محل حوادث اعزام شدند.

رفع آب‌گرفتگی ۱۴ نقطه شهر رشت توسط آتش‌نشانان

مومنی با اشاره به سقوط هفت اصله درخت، تصریح کرد: خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسید و تنها یک خودروی سواری دچار خسارت شد که سریعاً تیم‌های عملیات آتش‌نشان نسبت به ایمن‌سازی، برشکاری و انتقال اصله درخت به مکان امن اقدام کردند.

وی با تاکید بر اینکه دو مورد حادثه سقوط تابلو تبلیغاتی و سقوط داربست پوشش داده شد که خوشبختانه شاهد خسارات مالی و جانی نبودیم، گفت: از ۵۲ مورد حوادث پوشش داده شده در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد آن در پی بارش شدید باران بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت خاطرنشان کرد:هفت مورد گیر افتادن در آسانسور، سه مورد اتصالی پست برق، دو مورد حریق خودرو، سه مورد قفل درب، چهار مورد حریق علفزار و ضایعات، سه مورد اتصالی در منزل و مغازه و هفت مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات‌های محوله به آتش نشانان در شیفت کار گذشته بوده است.

مومنی با بیان اینکه شهر ایمن با مشارکت شهروندانی آگاه ساختنی است، تاکید کرد: آتش نشانی رشت هم اینک با ۱۵ ایستگاه آتش نشانی در خدمت شهر و شهروندان است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha