• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040704442
  • خبرنگار : 50532

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

امیدافزایی و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه ماست

امیدافزایی و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه ماست

ایسنا/گیلان قائم‌مقام سازمان سازمان تبلیغات اسلامی امیدافزایی و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی دانست و این فعالیت‌ها را در قالب سه گفتمان مشارکت، خدمت و مقاومت تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: مردم مهمترین، اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین رکن انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌روند و باید گفتمان‌های بسیار مهم مشارکت، خدمت و مقاومت با در نظر گرفتن ضرورت مشارکت حداکثری و انتخاب درست را به‌ خوبی تبیین کنیم و به‌ مردم انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بکوشند، گفت: در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم و آنچه گفتمان مورد انتظار مردم و مقام معظم رهبری است، گفتمان مشارکت، گفتمان خدمت و گفتمان مقاومت است و اجرای آنها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

حریزاوی با تاکید بر اینکه گفتمان مشارکت حداکثری را با قوت تمام پیگیری می‌کنیم و امیدواریم یک دولت خدمتگزار، پرکار، پرتلاش، آگاه، ملتزم و مصمم به مبنای پایداری در حوزه مقاومت و ایستادگی که مورد انتظار مردم و مقام معظم رهبری است، فعالیت خود را آغاز کند، ادامه داد: برای تحقق این گفتمان‌ها شبکه مبلغان در سراسر کشور در ۴۰ روز گذشته تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیاری داشتند تا به گفتمان‌های مشارکت حداکثری خدمت و مقاومت به نحو احسن پردازش شود.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: حضور موثر، آگاهانه و جدی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم یک دولت قوی با رأی مردم روی کار آید، افزود: بعضی برای رسیدن به قدرت که در کلام‌شان به صراحت بیان می کنند، حاضرند هر اقدام خلاف اخلاق را انجام دهند و مردم ما باید با هوشیاری تمام معیارهایی را که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند برای انتخاب یک رئیس جمهور اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به کار ببندند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha