• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402071006822
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

مطالبه مردم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است

مطالبه مردم برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس برای برخورد با معضلات اجتماعی و مجرمان در کرمانشاه خبر داد و گفت: امروز مهمترین مطالبه مردم نیز برخورد با افرادی است که فضای جامعه را با ناامنی مواجه می‌کنند. 

سردار "مهدی حاجیان" در دیدار با دادستان جدید کرمانشاه،  اظهار کرد: آنچه امروز عموم شهروندان از نهادهای حاکمیتی انتظار دارند، ایجاد فضایی امن در جامعه و مقابله جدی و قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است.

وی با بیان اینکه نبض کرمانشاه تند می زند و این استان درگیر برخی آسیب های اجتماعی است، گفت: وجود ۴۰۰ هزار حاشیه نشین در شهر کرمانشاه یکی از موضوعاتی است که این آسیب ها را تشدید و باعث ایجاد مشکلات اجتماعی می شود.

 حاجیان با تاکید بر اینکه پلیس همواره خود را مکلف به انجام وظایفش دانسته، خاطرنشان کرد: در عین حال انتظار می رود دیگر دستگاه های مسئول نیز از اقدامات امنیت آفرین پلیس حمایت کرده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: به عنوان نمونه چندی قبل طرح جمع آوری ضایعاتی های غیرمجاز در کرمانشاه اجرا و مقرر شد دیگر دستگاه های مسئول، محلی را برای فعالیت این افراد طراحی کنند، اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

وی همچنین بخش دیگری از برنامه های پلیس را مربوط به برخورد با اراذل و اوباش، عاملان تیراندازی و خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر عنوان کرد وگفت: اقدام این افراد تاثیر بسیار بدی بر روحیه مردم و امنیت شهر و استان ما می گذارد و اگر قاطعانه با آن ها برخورد نشود، در آینده شرایط سخت‌تر خواهد شد.

حاجیان تصریح کرد: برخورد قاطعانه با جرائم سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و اراذل و اوباش از جمله برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه است، اما انتظار می رود دستگاه قضائی نیز در این حوزه همراه و کمک حال همکاران ما باشد و قاطعانه از آنها در برنامه ها و ماموریت ها حمایت کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و همراهی پلیس و دستگاه قضایی هم اکنون در عالیترین سطح خود قرار دارد، گفت: همین تعامل و هم افزایی عرصه را برمجرمان تنگ‌تر از گذشته کرده است.

وی یادآوری کرد: پلیس آماده هرگونه تعامل و همکاری با دستگاه قضائی است و  امیدواریم از این پس هم همکاران دستگاه قضائی به صورت جدی تر از برنامه های امنیت محور انتظامی حمایت و دفاع کنند تا شاهد ارتقاء محسوس امنیت در استان باشیم.

 حاجیان در پایان با تبریک انتصاب "حمیدرضا کریمی" دادستان جدید کرمانشاه، برای او آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha