• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062817622
  • خبرنگار : 50107

اصلاحیه زمان شروع مدارس در مشهد+ زمان شروع فعالیت ادارات

اصلاحیه زمان شروع مدارس در مشهد+ زمان شروع فعالیت ادارات

ایسنا/خراسان رضوی استانداری خراسان رضوی جزئیات زمان شروع فعالیت مدارس و ادارات از اول مهر ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ساعت شروع به کار ادارات و مدارس براساس ابلاغ هیئت محترم وزیران بدین شرح است که ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۷صبح ، مدارس متوسطه ۷:۳۰ و مدارس ابتدایی ۸ صبح خواهد بود.

لازم به ذکر است در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه‌های اجرایی شاغل هستند یا کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای فرزند محصل در مقاطع پیش دبستانی و دبستان می‌باشند، در جلسه‌ای با حضور مسئولین ذی‌ربط مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی حسب درخواست کارمند و مطابق با تبصره ذیل بند ۱ تصویب نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱ ه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیئت وزیران در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه با زمان شروع به کار یکی از والدین حداکثر به میزان یک ساعت و طبق توافق مشخص و ثابت با رعایت ساعات اداری موظف موافقت نمایند.

شایان ذکر است در اجرای ماده ۸۷قانون مدیریت خدمات کشوری، رعایت ساعات اداری موظف (۴۴ ساعت در هفته) الزامی بوده و مقتضی است مدیران محترم به نحوی برنامه‌ریزی نمایند تا فرایند ارائه خدمات به شهروندان و امور جاری آن دستگاه اجرایی بدون وقفه صورت پذیرد.
همچنین ساعت حضور کارکنان بانک‌ها ۷ صبح و ارائه خدمات ۷:۳۰ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به تصویب شناور بودن ساعت شروع مدارس در شهر مشهد اظهار کرد بود که در مدارس متوسطه اول و دوم برنامه صبحگاهی در ۷ صبح برگزار می‌شود و ساعت شروع کلاس ۷:۱۵ است. همچنین برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیز ۷:۱۵ صبح برنامه صبحگاهی برگزار و ۷:۳۰ کلاس شروع می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha