• یکشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402061912184
  • خبرنگار : 50616

حافظ ساری همچنان در حسرت پیروزی در لیگ برتر فوتسال

حافظ ساری همچنان در حسرت پیروزی در لیگ برتر فوتسال

ایسنا/مازندران تیم فوتسال حافظ ساری، پنجمین شکست متوالی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در خانه تجربه کرد تا همچنان درحسرت پیروزی در این فصل باقی بماند.

تیم حافظ ساری در دیداری معوقه از هفت نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، یکشنبه شب، ۱۹ شهریور در سالن ورزشی سید رسول حسینی این شهر با نتیجه پر گل ۷ بر ۳ برابر میهمان خود مقاومت البرز تن به شکست داد تا همانند ۴ مسابقه دیگر نتیجه به حریفان واگذار کرده باشد.

ساروی‌ها دراین بازی که از حمایت اندک تماشاگران خود سود می‌بردند، با نتیجه ۷ بر ۳ تن به شکست دادند تا بعد چند سال دوری از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، همچنان در حسرت پیروزی در این مسابقات بمانند.

دو تیم حافظ ساری و مقاومت البرز که تا پیش از این مسابقه با چهار شکست و یک مساوی در رده‌های سیزده و چهاردهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند، در واقع ساروی‌ها با این شکست یک دوئل ۶ امتیازی را به مقاومت البرز واگذار کردند تا تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گیرند.

مدیران تیم حافظ ساری هفته گذشته و در پی کسب نتایج ضعیف، "مصطفی نظری" سنگربان سابق تیم ملی و سرمربی این تیم را برکنار کرده بودند تا در این مسابقه بدون حضور سرمربی نیز شکست دیگری را تجربه کردند.

ازچند گزینه از جمله " رضا لک" سرمربی سابق تیم شهروند ساری، به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یاد می‌شود.

تیم حافظ ساری درهفته هفتم این مسابقات روز جمعه ۳۱ شهریور نیز دربازی خانگی به مصاف تیم آلومینیوم اراک تیم دوازدهم جدول خواهد رفت.

مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم درحال برگزاری است.

تیم حافظ ساری با خرید امتیاز تیم قند کاترین آمل بعد از غیبت حدود دوساله به سطح اول فوتسال کشور بازگشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha