• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041409642
  • خبرنگار : 50194

با حضور وزیر ورزش و جوانان:

زمین فوتبال شهید کریمی رویان در شهرستان نور به بهره‌برداری رسید

زمین فوتبال شهید کریمی رویان در شهرستان نور به بهره‌برداری رسید

ایسنا/مازندران زمین فوتبال شهید کریمی رویان در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع با اعتبار حدود ۱۸۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان نور به بهره‌برداری رسید.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ۱۴ تیر در حاشیه افتتاحیه زمین فوتبال شهید کریمی رویان در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیشبرد امور بر اساس طرح آمایش ورزشی، گفت: ظرفیت های خیرین خوبی در شهرستان نور هستند که در کمتر شهرستانی وجود دارد و متأسفانه در حق شهرستان نور کوتاهی صورت گرفته که باید توجه بیشتر شود.

هاشمی ضمن بازدید از ورزشگاه ۳۵۰۰ نفری رستمرود و سالن امام خمینی(ره) نور قول تجهیزاتی برای سالن نظیر تجهیز صندلی را به مردم این شهرستان داد و در خصوص مشکلات ورزشگاه رستمرود گفت: ابتدا باید مشکل حقوقی ورزشگاه برطرف شود؛ از طرفی چند سرمایه‌گذار ملی هم اعلام آمادگی کردند که به امید خدا مشکلات آن را برطرف می‌کنیم. 

زمین فوتبال شهید کریمی رویان در شهرستان نور به بهره‌برداری رسید

در همین ارتباط، بیژن پولادی، فرماندار شهرستان نور با اشاره به وجود استعدادها و مدال‌آوران متعدد در حوزه‌های مختلف ورزشی شهرستان گفت: شهرستان نور نیازمند توجه ویژه در حوزه سرانه ورزشی است چرا که اکنون این سرانه با آمار جمعیتی سال ۹۵ محاسبه می‌شود، در حالی که جمعیت ثابت و متغیر بیش از ۲۵۰ هزار نفر است.

پولادی با بیان اینکه ورزشگاه ۳۵۰۰ نفری رستمرود سالیان سال مسکوت مانده و اسکلت آن در حال از بین رفتن است، خاطرنشان کرد: اگر به این طرح توجه نشود این سرمایه ملی از بین خواهد رفت و در نظر داریم تا کمک کنیم این ورزشگاه به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه در سه بخش نور، چمستان و بلده سالن‌های ورزش خوبی توسط بخش خصوصی و شهرداری‌ها ساخته شده، افزود: کلنگ خانه کشتی چمستان زده شد و توسط خیرین در حال اجرا است که باز هم نیازمند حمایت وزارت ورزش است.

زمین فوتبال شهید کریمی رویان در شهرستان نور به بهره‌برداری رسید

در ادامه این مراسم کامران شایگان سرمایه‌گذار زمین فوتبال شهید کریمی رویان با اشاره به اینکه این زمین به دلیل سطح پایینی که داشت در فصل پاییز و زمستان دچار آبگرفتگی می‌شد، گفت: در ابتدا به صورت علمی و دقیق ارتفاع زمین فوتبال را حدود یک متر و ۷۰ سانتیمتر افزایش دادیم تا مشکل آبگرفتگی حل شود.

شایگان ادامه داد: پس از احیای زمین چمن، تیر و دروازه، فنس دور زمین، ساختمان رختکن میزبان، مهمان و داوران و یک مسکن سرایداری برای نگهداری زمین فوتبال احیا شده به اجرا درآمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha