• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041409632
  • خبرنگار : 50201

وزیر ورزش در مازندران:

رعایت عدالت ورزشی، گام بلند دولت سیزدهم در طرح آمایش سرزمینی

رعایت عدالت ورزشی، گام بلند دولت سیزدهم در طرح آمایش سرزمینی

ایسنا/مازندران وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور در راستای حمایت از قهرمانان و با توجه به قانون و تکلیف مجلس انجام شده است، بیان کرد: هدف از اجرای آمایش سرزمینی ورزش، رعایت عدالت ورزشی در مناطق مختلف کشور است.

کیومرث هاشمی روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تنیس روی میز اعزامی به المیپک که در مجموعه رفاهی فرهنگی ورزشی توسکا نوشهر در حال برگزاری است، با بیان اینکه از ابتدای هفته بازدیدها و سرکشی ها از اردو تیم‌های اعزامی به المپیک شروع شده است، اظهار کرد: تاکنون ورزشکاران ما ۴۰ سهمیه را در ۱۳ رشته ورزشی از جمله تنیس روی میز بدست آورده‌اند و کاروان ۴۰ نفره ایران تا ۲۰ روز آینده به رقابت‌های المپیک  اعزام خواهند شد که ۲۰ درصد از افراد کاروان تیم ملی از استان مازندران هستند.

هاشمی با بیان اینکه یکی از رشته‌هایی که طی سال‌های اخیر با مدیریت مهرداد علی قارداشی به عنوان رئیس فدراسیون موفق عمل کرده تنیس روی میز است، افزود: یک زمانی آرزوی ما موفقیت و پیروزی یکی از بازیکنان ما در مقابل چین بود، اما امروز می‌بینیم که بازیکنان ما در مسابقات آسیایی چه خوش درخشیدند و سهیمه المپیک را نیز دریافت کردند.

وی هدف از این دیدار را عرض خداقوت و بررسی مسائل و مشکلات اعضای تیم ملی بشمرد و تادامه داد: تا به امروز ۹۸ هزار فضای ورزشی در بخش‌های دولتی و غیردولتی شناسایی شده است تا بر اساس آمایش سرزمینی اگر نیاز به اعتبار و ساخت و ساز باشد انجام شود.

هاشمی در ادامه، استان مازندران را به عنوان مهد قهرمانان در اکثر رشته برشمرد و با تاکید بر اینکه طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور در راستای حمایت از قهرمانان و با توجه به قانون و تکلیف مجلس انجام شده است، بیان کرد: هدف از اجرای آمایش سرزمینی ورزش کشور رعایت عدالت ورزشی در مناطق مختلف کشور است.

وزیر ورزش در تکمیل این بخش گفت: اگر در شهرستانی یک رشته در وضعیت خوبی قرار داشت باید حمایت لازم از جمله بهترین امکانات، سالن و نیروی انسانی انجام شود و بیشترین اعتبارات به آن رشته در بعد قهرمانی اعطا شود و امید است بتوان عدالت ورزشی را که یکی از یادگارهای دولت شهید رئیسی است اجرایی کنیم.

به گزارش ایسنا، افتتاح سالن ورزشی، بازدید از سالن ورزشی شهید سلیمانی ماهفروجک ساری، بازدید از مجموعه ورزشی پهلوان حسن یزدانی جویبار، افتتاح سالن ورزشی زردآب محمودآباد، افتتاح زمین فوتبال رویان، حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز در نوشهر و افتتاح خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس از برنامه های سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha