• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041409438
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیریت سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ساری:

شهر ساری پیشتاز در جنگل کاری و گل آرایی شهری است

شهر ساری پیشتاز در جنگل کاری و گل آرایی شهری است

ایسنا/مازندران مدیریت سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ساری با اشاره به اینکه نهضت جنگل کاری از سال ۱۳۹۰ شروع شده است و همچنان استمرار دارد، گفت: ۶۰۰۰ اصله درخت در سال گذشته و همچنین ۲۰۰۰ اصله درخت نیز در معابر شهری توسط شهرداری کاشته شده است.

نقی زارع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای جنگل کاری شهری ۵۰۰ هزار گل برای اولین بار در گل آرایی شهری فصلی بکارگیری شد.

مدیریت سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ساری با اشاره به گل آرایی وسیع شهری در مناسبت‌های مختلف، بیان کرد: ۵۰۰ هزار شاخه گل در مناسبت‌های مختلف فصلی برای تزیینات محیطی شهر استفاده شد.

وی با اشاره به ظرفیت قابل توجه درون سازمانی مرتبط شهرداری ساری در تولیدات گل و گیاه، گفت: در سال جاری از محل ظرفیت و توان سازمانی،۱۳۰ هزار بوته گل در راستای گل آرایی و زیباسازی محیطی شهری کاشته شد.

زارع افزود: در حوزه المان‌های شهری ویژه نوروزی و همچنین بازپیرایی بوستان‌ها و پارک‌ها اقدامات مناسب صورت گرفته و استمرار دارد.

مدیریت سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ساری به تشریح آمادگی و روند اجرایی تاسیسات شهرداری ساری از قبیل روشنایی پارک‌ها، تاسیسات آب پرداخت و بیان کرد: در خصوص روشنایی پارک‌ها، بوستان‌ها و سایر ابنیه تحت نظر شهرداری، اصلاح زیرساختی و ساختاری و بازپیرایی مناسبی صورت گرفته و بالای ۸۰ درصد این مجموعه از کیفیت و روشنایی خوبی برخوردارند.

به گفته زارع مشکل بوستان ملل با تعامل اداره برق، مقدمات کار فراهم شده و به زودی مشکل روشنایی این بوستان مرتفع می‌شود.

وی همچنین خرید پمپ‌های شهری، سرویس، تعمیر و مرمت فرسودگی چاه‌های قدیمی و به‌روزرسانی خدمات، از جمله اقدامات این حوزه برشمرد.

زارع با اشاره به فضا سازی شهری به مناسبت‌های ملی مذهبی گفت: برای ایام محرم نیز اقداماتی جهت حفظ حرمت و پاسداشت ایام در مناطق مختلف شهری صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha