• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402061107243
  • خبرنگار : 50093

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی: 

سالن تنیس روی میز شماره ۲ مشهد به زودی افتتاح خواهدشد

سالن تنیس روی میز شماره ۲ مشهد به زودی افتتاح خواهدشد

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: خانه تنیس روی میز شماره ۲ مشهد با همکاری شهرداری پس از ۳۰ سال در بوستان بسیج مشهد افتتاح خواهدشد.

رمضانعلی محمودی گلستانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت زیرساخت‌های تنیس روی میز در مشهد و خراسان رضوی اظهار کرد: ما به لحاظ سخت‌افزاری در خراسان رضوی در شرایط بغرنجی به سر می‌بریم. یک سالن ۲۰۰ متری با ۴ تا ۵ میز در اختیار داریم.

وی ادامه داد: یک زمین ۴ طبقه در مجموعه شهید بهشتی داریم که فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش‌وجوانان اسبق استان سالنی در این زمین را حدود ۲ سال پیش به هیات تنیس روی میز اختصاص داد. ما از اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان درخواست داشتیم که این زمین را آماده کنند تا هیات تنیس روی میز این سالن را تجهیز کند.

رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: این سالن را هنوز نتوانسته‌اند به ما تحویل دهند. در چند ماه گذشته به دلیل بروز مشکلاتی، این زمین پلمب شده است. پس از اینکه از این سالن ناامید شدیم با شهرداری مشهد برای تجهیز یک سالن مشارکت کردیم تا بتوانیم یک سالن دیگر به مجموعه تنیس روی میز استان اضافه کنیم تا حداقل از این شرایط بغرنج خارج شویم.

محمودی گلستانی در خصوص مشارکت هیات تنیس روی میز با شهرداری برای افتتاح یک سالن ورزشی اضافه کرد: خانه تنیس روی میز شماره ۲ مشهد با همکاری شهرداری پس از ۳۰ سال در بوستان بسیج مشهد افتتاح خواهد شد. این خانه تنیس روی میز با مشارکت شهرداری مشهد تاسیس شده که تجهیز آن بر عهده هیات تنیس روی میز خراسان رضوی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمام زیرساخت تنیس روی میز خراسان رضوی به خانه شماره یک پینگ‌پنگ استان خلاصه می‌شود، به دلیل افزایش اجاره‌بهای سالن‌های ورزشی از اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تقاضای کمک داریم. از زمانی که هیات‌های ورزشی غیردولتی شده اداره‌کل هیچ کمکی به ما نکرده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha