• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402052314241
  • خبرنگار : 50024

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد

فرصت فروش بی‌واسطه در بازارچه محصولات مشاغل خانگی کرج

فرصت فروش بی‌واسطه در بازارچه محصولات مشاغل خانگی کرج

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در مراسم افتتاح بازارچه برکت(عرضه محصولات خرد و خانگی) در کرج گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها فرصت مناسب را در اختیار تولیدکنندگان حوزه مشاغل خانگی قرار می‌دهد تا در قالب ارتباط بدون واسطه با شهروندان محصولات خود را به فروش برسانند.

به گزارش ایسنا، شادی حاضری در حاشیه بازدید از بازارچه برکت ویژه عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی استان البرز که با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجاورت پارک نبوت کرج افتتاح شد، اظهار کرد: برپایی چنین بازارچه‌هایی باعث می‌شود تا در بازار فروش تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی رونق بیشتری حاصل شود.

وی ادامه داد: حضور در بازارچه‌ها و یا نمایشگاه‌های محلی و دائمی عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی این فرصت مناسب را در اختیار تولیدکنندگان حوزه مشاغل خانگی قرار می‌دهد تا بدون واسطه با شهروندان در ارتباط باشند و محصولات خود را به فروش برسانند.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده در برپایی این بازارچه گفت: در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، بخشی از فضای غرفه‌ای این بازارچه به کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز واگذار شد که آن را به صورت رایگان در اختیار فعالان حوزه مشاغل خانگی استان قرار داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در این بازارچه انواع مختلفی از صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و نیز دیگر محصولات مشاغل خانگی عرضه شده است.

حاضری در بخش دیگری با تاکید بر اهمیت حمایت از مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای کوچک و محلی در البرز گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه در البرز این استان به ایران کوچک شهرت دارد و با افزایش تعاملات و هم‌افزایی‌ها به منظور پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصادی می‌توانیم شاهد رونق فعالیت تولیدکنندگان و کارآفرینان حوزه مشاغل خانگی استان باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در طول مدتی که این بازارچه عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی دایر است، تبلیغات محیطی مناسب برای معرفی آن انجام شود.

لازم به توضیح است که بازارچه برکت تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ پذیرای بازدید عموم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha