• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402050302030
  • خبرنگار : 50210

لزوم اطلاع رسانی ویژه خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

لزوم اطلاع رسانی ویژه خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: اطلاع رسانی ویژه درخصوص خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی ضروری است.

محسن مرادی سوم مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان مرکزی با اشاره به عدم توازن بین هزینه ها و درآمدهای مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این نهاد اظهار کرد: تفاوت تعرفه های این مرکز با دیگر مراکز درمان ناباروری در استان، فشار بسیاری را به جهاد دانشگاهی استان وارد کرده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه ساختمان مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی دچار فرسودگی شده است، افزود: این فرسودگی پس از ۱۰ سال خدمات رسانی باعث استهلاک تجهیزات و دستگاه ها شده و در این حوزه نیازمند کمک و حمایت ویژه هستیم.

مرادی تصریح کرد: علیرغم تجربه این مرکز در ارائه خدمات، اما متاسفانه در حوزه اطلاع رسانی اقدامات ویژه ای انجام نشده است. مخاطبین مرکز هنوز به صورت کامل در جریان خدمات آن نیستند و باید در حوزه اطلاع رسانی تمرکز ویژه ای صورت گیرد، البته اخیرا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، اقدامات در حوزه غربالگری از خنداب آغاز شده است و در جریان ارائه این خدمت، مشخصا احساس شد که مراجعه کنندگان از وجود این مرکز درمان ناباروری بی اطلاع بودند و باید غربالگری و اطلاع رسانی را با کمک فرمانداران شهرستان ها در استان تسری دهیم.

وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری موفقیتی در سطح میانگین جهانی و کشوری دارد، اما به هرحال نیازمند حمایت ویژه است، گفت: باید با استفاده از امکانات ویژه، از ظرفیت ایجاد شده توسط این نهاد نهایت استفاده صورت بگیرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی اضافه کرد: در بحث ارائه تسهیلات به بیماران، با صندوق علوی و بانک رسالت همکاری داریم که کمک شایانی به کاهش هزینه های مراجعین می کنند و همکاری آنها با مراکز درمان می تواند در طی شدن پروسه درمان بیماران نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha