• پنجشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402042919054
  • خبرنگار : 50180

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه رونمایی شد

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه رونمایی شد

ایسنا/کرمانشاه آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد.

محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، امروز(۲۹ تیر) در آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با دعوت از اهالی رسانه برای تولید و ارسال محتوا برای شرکت در این جشنواره، گفت: هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های مختلف گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر،  اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار خواهد شد.

 صحرایی با بیان اینکه علاقه مندان تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند، گفت: متقاضیان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی aboozar۱۴۰۲  در پیام‌رسان ایتا و یا سازمان بسیج رسانه مراجعه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه و اخلاق رسانه‌ای اعلام کرد.

صحرایی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۷۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد که درخشش یکی از آثار رسانه‌ای استان در جشنواره ملی ابوذر را هم شاهدبودیم، ابراز امیدواری کرد: امسال شاهد استقبال اهالی رسانه برای شرکت در این جشنواره باشیم.

وی در ادامه از رسانه ها خواست در زمینه تولید محتوا در مورد رویدادهای مهم رخ داده در دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه ورود کرده و با تولید محتوای فاخر نقش مهم مردم استان کرمانشاه در دفاع از میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس را برجسته کنند.

 وی سپس از بمباران روستای زرده به عنوان یکی از اسناد مهم جنایت دشمنان علیه کشورمان یاد کرد و افزود: روستای زرده مغفول مانده و نیاز به تولید محتوای فاخر دارد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha