• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403041308948
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:

تنوع سلایق از ظرفیت‌های بسیار بزرگ جمهوری اسلامی است

تنوع سلایق از ظرفیت‌های بسیار بزرگ جمهوری اسلامی است

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار به این نتیجه رسیده که در جنگ نظامی حتماً در برابر ما شکست خواهد خورد و اکنون به جنگ در جبهه فرهنگی و شناختی دل بسته است. 

حجت الاسلام و المسلمین غفوری در دیدار با جمعی از بسیجیان استان کرمانشاه، با بیان اینکه در ۴۵ سال گذشته همه کسانی که به‌دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، این آرزو را با خود به گور بردند، گفت: هنگامی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید کشور شبه مخروبه محرومی بود که از رژیم طاغوت تحویل گرفته شد، اما به برکت انقلاب اکنون به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته‌ایم.

 غفوری با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران، گفت: در همان ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، با توطئه آمریکا، رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کرد که با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام راه به جایی نبردند.

وی به دیگر توطئه‌های به راه انداخته شده برای ضربه به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها بنا بر اعتراف صریح رئیس‌جمهور آمریکا بیش از هفت هزار میلیارد دلار هزینه کردند تا با درست‌ کردن اژدهای هفت‌سری به نام داعش، منطقه غرب آسیا را اشغال کنند. هدف اصلی آنها جمهوری اسلامی ایران بود که به فضل خدا و به همت مردانی مرد همچون شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید حاج حسین همدانی و سایر شهدای والامقام سرمایه‌گذاری آنها هدر رفت و به فرصتی برای ایران اسلامی تبدیل شد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز جبهه جنگ روبروی ما جبهه جنگ نرم، شناختی و فکری است، گفت: امروز استکبار به این نتیجه رسیده که در جنگ نظامی حتماً در برابر ما شکست خواهد خورد و اکنون به جنگ در جبهه فرهنگی و شناختی دل بسته است.

غفوری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ترس و ناامیدی در جامعه است، عنوان کرد: وظیفه همه ما امروز شناخت عمیق مسائل و افزایش بصیرت و آگاهی است. میدان جنگ کنونی میدان تبیین، شناخت و تحلیل مسائل مختلف است.

وی وظیفه بسیجیان را در برهه کنونی حساس دانست و گفت: بسیجیان در خط مقدم جهاد تبیین، دفاع از اسلام و میراث شهدا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان درادامه با دعوت همه به حضور در انتخابات 15 تیرماه، تصریح کرد: هرکس در دور اول انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شده در جبهه انقلاب قرار دارد. تنوع سلایق از ظرفیت‌های بسیار بزرگ جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha