• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402042818265
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون استاندار:‌

به کسی اجازه نمی‌دهیم قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند

به کسی اجازه نمی‌دهیم قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه اصلی تیم کاری استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و ... رشد همه جانبه در تمامی حوزه ها از جمله زیرساخت‌، شاخص‌های فرهنگی، آموزشی، فنی و شهری است.

رضا شریفی امروز چهارشنبه 28 تیر در حاشیه بازدید سرزده از شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییر وظایف شرکت مخابرات اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل در عرصه مخابراتی استان عدم توجیه مدیران استانی نسبت به تحولات و تغییرات پیش آمده در این حوزه است.

وی با اشاره به ذهنیت عمومی در سطح جامعه بیان داشت: هنگام به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی؛ مسئولان و عامه همچنان شرکت مخابرات را مسئول می‌دانند، البته فرهنگ سازی در سطح نخبگانی برای آشنایی با عملکرد اصلی شرکت مخابرات در حال انجام است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات شرکت مخابرات در بخش زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع این مشکلات، مسئولان استانداری و مجموعه‌های مختلف در کنار شرکت مخابرات خواهند بود.

وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییرات شرکت مخابرات در سال ۸۸ و اجرای نامناسب این تصمیمات که سبب کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مشترکین گردیده است، اشاره کرد.

شریفی در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات و رسیدگی به نارضایتی های عمومی که از وظایف حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است، بر لزوم پیگیری نارضایتی های عمومی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: نارضایتی‌هایی درحوزه مخابراتی وجود دارد که رفع این نواقص و کمبودها جزو اولویت‌هاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به تاثیر تقویت هویت ملی و اسلامی در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: وقتی نتوانیم احساس تعلق اجتماعی و احساس تقویت هویت ملی اسلامی در بین جامعه و نخبگان مان داشته باشیم، تقریباً نمی‌توانیم خدمات مورد نظر را در سبد اعتماد و رضایت عمومی بیاوریم.

وی بیان کرد: مباحث امید و ایمان، کلید واژه اعتماد و اخیرا موضوع استحاله فرهنگی از اهم فرمایشات مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر است که جزو اولویت‌های کاری ما در استان ‌می‌باشد.

شریفی تصریح کرد: همه افراد جامعه در یک پازل تعریف می‌شویم و در ایجاد امید، اعتماد و  ارائه خدمات به عموم مردم نباید هیچ نگاه متعصبانه قومیتی، مذهبی و... وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اظهار کرد:  استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قراردارد و به کسی اجازه نمی‌دهیم این قطار توسعه را کند یا متوقف بکند.

وی با تاکید بر غلبه اشتراکات بر اختلافات در سطح جامعه تصریح کرد: دامن زدن به مسائل اختلافی بزرگترین خیانت به خودمان و مردم استان است.

شریفی با انتقاد از اینکه هزینه تمام شده یک پروژه در این استان بیشتر از بقیه استان‌ها است، افزود: هزینه تمام شده مدیریت استان به مراتب از هزینه واقعی، بالاتر می باشد و باید این مسئله را بپذیریم و بدون تعصب با وحدت و همراهی همه اقشار برای حل این مسئله اقدام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha