• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402042012419
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

حضور شرکت های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با هدف جذب نیروهای جوان و کارآمد

حضور شرکت های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با هدف جذب نیروهای جوان و کارآمد

ایسنا/سیستان و بلوچستان شرکتهای سرمایه گذاری دیجی کالا،علی بابا و والکس با هدف توسعه و جذب نیروهای جوان و کارامد و فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

به گزارش ایسنا- شامگاه دوشنبه ۱۹ تیر جلسه هم اندیشی و هماهنگی جذب سرمایه گذاری شرکت های (دیجی کالا، علی بابا و والکس) به ریاست داود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری و با حضور دکتر صیامی مدیرکل دفتر آینده پژوهی وزارت امور اقتصادی و مدیران شرکتهای دیجی کالا،علی بابا و والکس به همراه دستگاههای اجرایی مربوطه در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

داود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری در این نشست که با هدف جذب نیروهای کارآمد و توسعه سرمایه گذاری و چگونگی سرمایه گذاری و استقرار نمایندگی این شرکت ها در استان برگزار شد، گفت: این شرکتها در زمینه های پلتفرم بازار، زیرساخت های گردشگری و کسب و کارهای اینترنتی در استان فعالیت خواهند کرد.

شهرکی ضمن اشاره به اینکه زیرساخت های سرمایه گذاری در استان مهیاست، از شرکت های مذکور جهت سرمایه گذاری در استان استقبال کرد و به دستگاههای اجرایی ذیربط از جمله پارک علم و فناوری و شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت شهرکهای صنعتی تاکید نمود هرچه سریعتر زیرساختهای لازم را برای استقرار شرکت های مذکور را فراهم آورند. همچنین اداره کل اقتصادی و دارایی استان پیگیر تامین مالی اجرای طرحهای فوق شوند.

وی گفت: با عنایت به حضور جمعت جوان و متخصص فارغ التحصیل در استان، دانشگاهها و فنی حرفه‌ای  استان موظف هستند جهت معرفی نیروهای جوان جویای کار اقدام نمایند و شرکت های مورد اشاره در اسرع وقت و به جهت فعالیت در استان نسبت به ارائه پکیج کامل برنامه ها و درخواست های خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha