• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401090100021
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تمدید ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

تمدید ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از تمدید ثبت نام یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان خبر داد.

علی رضوانی در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به پایان زمان ثبت نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، که از 14 آبانماه سالجاری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان سیستان و بلوچستان شروع گردید ، با توجه به درخواست دانشجویان، مهلت ثبت نام تا 10 آذرماه تمدید گردید.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در ادامه بیان کرد: دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاههای سراسری، علوم پزشکی، آزاداسلامی،فرهنگیان، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و... می توانند با تشکیل تیم های چهار نفره تا دهم آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رضوانی با اشاره به اهمیت این مسابقات اظهار کرد: با عنایت به اینکه برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق طلبی و فرهنگ گفت و گوی سازنده و تولید علم و اندیشه دینی و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می شود، امسال نیز یازدهمین دوره این مسابقات در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور مشارکت و حضور هرچه بیشتر دانشجویان و جوانان در این رویداد، همکاری و مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان و مجموعه های فرهنگی دغدغه‌مند را جهت باور جوانان و بیداری نسبت به مشکلات و نیازهای روز جامعه بالاخص نیازها و مشکلات استان خواستاریم.

رضوانی همچنین با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات نیز گفت: تیم ها در این دوره از مسابقات به صورت دو به دو و در قالب تیم موافق و مخالف در موضوعات گزاره های انتخابی در حوزه های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد، علم. فناوری و ... با یگدیگر به مناظره و رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به مرحله فینال راه می یابند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در آذرماه،  برگزار و تیم های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

همچنین دانشجویان علاقمند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09928205784 تماس وبا مراجعه به آدرس https://roytab.ir/sbmonazereh11 اقدام به ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha