• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040704322
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

مشارکت حداکثری مردم و دخالت نکردن مدیران دولتی در انتخابات مورد توجه مسئولان باشد

مشارکت حداکثری مردم و دخالت نکردن مدیران دولتی در انتخابات مورد توجه مسئولان باشد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات هشتم تیرماه برای نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است، بنابراین دو موضوع فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم و عدم دخالت مدیران دولتی و دستگاه‌های اجرایی در این انتخابات باید مورد توجه مسئولان باشد.

محمدکرمی امروز ۷ تیر در جلسه شورای عالی استاندارد استان با اشاره به دلایل اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و با استفاده از انواع توطئه های شوم خود تلاش می‌کنند حضور مردم را در پای صندوق های اخذ رای کمرنگ کنند. 

وی اظهار کرد: میزان مشارکت مردمی در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با پشتوانه بالای مردمی در روابط بین‌المللی و دیپلماسی بسیار تاثیر گذار است و به فرموده مقام معظم رهبری زبان بدگویان کشور را کوتاه می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهادت رئیس جمهور جهادی و همراهان پرتلاششان حادثه تلخی بود ولی مطمئنا حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی با قدرت به پیش می‌رود.

کرمی تاکید کرد: تکریم شهدا این است که در هر مقامی هستیم و هر مسئولیتی که بر عهده داریم، با جدیت کار کنیم و گامی در جهت رفع مشکلات مردم برداریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست گفت: استاندارد در بخش مواد غذایی، ساختمان، تجهیزات ساختمانی و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین این مجموعه بایستی در زمینه ابزارها و امکانات به فناوری‌های نوین مجهز گردد.

وی با تاکید بر پیگیری مستمر و به موقع امور اظهار کرد: سازمان استاندارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا مستقیما با سلامت مردم مرتبط است.

محمد کرمی تاکید کرد: تحویل و ترخیص کالاها با دقت و سرعت باید انجام شود و آزمایشات لازم از کالاها در اسرع وقت انجام گردد تا ذینفعان دچار مشکل نشوند.

 وی با اشاره به روابط مطلوب با کشورهای  پاکستان و افغانستان در زمینه ورود و خروج کالا گفت: بخش آزمایشگاهی در استان و شهر زابل امکانات مناسب و نیروهای توانمندی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در بخش اعتبارات پروژه‌ها اعتبار لازم تخصیص داده خواهد شد.

کرمی اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان توانمندی لازم و خاصی در زمینه صادرات و واردات دریایی و زمینی دارد.

‌وی بیان کرد: همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها یک اصل مهم  بخصوص در زمینه رفع موانع است و پروردگار عالم نیز به همکاری و انسجام برکت عطا کرده و در این صورت سرعت پیشرفت کار افزایش پیدا می کند.

کرمی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان باید فعال‌تر باشد و اتاق بازرگانی استان‌های دیگر را نیز در زمینه ارتباط تجاری با کشورهای همسایه متصل کند و در حوزه افغانستان، پاکستان، عمان و کشورهای آفریقایی نیز فعالیت چشمگیری داشته باشد.

استاندار خطاب به شهردار زاهدان در این جلسه گفت: در زمینه استاندارد سازی وسایل حمل و نقل عمومی نظارت و کنترل بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: در ساخت و ساز ساختمان و صدور پروانه نیز لازم است‌ دقت و نظارت جدی صورت بگیرد تا در آینده با مشکلی مواجه نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha