• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401082517216
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معرفی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

معرفی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام پس از یک هفته بازبینی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان، نمایش های راه یافته به این جشنواره معرفی شدند.

سید ابوالفضل هاشمی در گفت وگو با ایسنا- افزود: طی این مدت جمال ناصر بلیده، سلمان فارسی صالح زهی و رضا جناآبادی به عنوان باز بینان استان ۱۲ نمایش از زاهدان، یک نمایش از زابل، یک نمایش از زهک و سه نمایش از شهرستان کنارک را مورد بازبینی قرار دادند که در نهایت هشت نمایش برتر به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: نمایش های "زندگی سگ مرده" به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی، "گاو مرد" به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیخا،  "نورولوژیست" به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و نمایش "مردمان مرد" به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از جمله نمایش های راه یافته به این جشنواره هستند.

هاشمی ادامه داد: نمایش "کوتوله ها" به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی حسین گوهری، "من روناک هستند" به نویسندگی اعظم آقایی و کارگردانی معین زنده دل به همراه نمایش "گل زخم" به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی سحر کیخا جوان ، نمایش "غروب فروغ" به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی حامد سراوانی و قضیه اونجوری که به نظر میاد نیست به نویسندگی و کارگردانی صادق خیاط، دیگر نمایشهای جشنواره تئاتر استانی خواهند بود.

دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت پس از معرفی نمایش های راه یافته برنامه‌  ریزی نهایی این جشنواره استانی از ۲۸ لغایت ۳۰ آبان ماه در مجتمع تئاتر شهر زاهدان برگزار خواهد شد و در پایان آن دو نمایش برتر استان به دبیرخانه تئاتر فجر کشور معرفی می شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha