• سه‌شنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401082416781
  • خبرنگار : 30188

کافه آموزشگاه؛ ایده‌ای نو در حوزه آموزش!

کافه آموزشگاه؛ ایده‌ای نو در حوزه آموزش!

با الهام گرفتن از کافه‌ کتاب‌ها، برای ایجاد یک فضای آموزشی تخصصی و آرام در حوزه‌های مختلفی مانند تعمیرات، مکانیک، برق صنعتی، فناوری اطلاعات و مالی و تجاری و شناخت بهتر فرصت‌های شغلی در داخل و خارج از ‌کشور، آموزشگاهی با نام کافه آموزشگاه تاسیس شد. کارآموزان علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزشی کافه آموزشگاه، با یادگیری مهارت‌های مورد نیاز خود تحت نظر بهترین و باتجربه‌ترین اساتید با تحصیلات دانشگاهی و آشنا به بازار کار، جدیدترین روش‌های تعمیر و نصب را فرا می‌گیرند و پس از دریافت گواهی‌نامه مهارت و مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای، می‌توانند با معرفی کافه آموزشگاه به راحتی وارد بازار کار شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از کافه آموزشگاه، در این متن قصد داریم درباره ویژگی‌ها، امکانات و مزایای کافه آموزشگاه صحبت کنیم و به معرفی دوره‌های آموزشی آن بپردازیم.

هدف کافه آموزشگاه از برگزاری دوره‌های آموزشی چیست؟‌

کافه آموزشگاه دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را با استفاده‌ از روش‌های آموزشی به‌روز دنیا و توسط مجرب‌ترین اساتید، به صورت عملی و تئوری با هدف بالا بردن سطح مهارت آموزی کارآموزان و نیروی کار و توسعه اشتغال کشور برگزار می‌کند. در واقع با توسعه شغل‌های مختلف در سطح کشور، افزایش سطح دانش و آگاهی و مهارت نیروی کار، سطح رفاه اقتصادی و آرامش اجتماعی مردم نیز افزایش می‌یابد. این آموزشگاه تمام تلاش خود را می‌کند که سهمی در پیشرفت و توسعه ایران داشته‌باشد و قدمی در جهت افزایش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نیروی انسانی کشور بردارد. کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده در این آموزشگاه، توانسته رضایت تمام کارآموزانی که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند را به دست آورد. کسانی که قصد دارند پس از اتمام دوره‌های آموزشی و کسب مدرک فنی حرفه‌ای، وارد بازار کار شوند با حضور در دوره‌های این آموزشگاه، از دانش، فن و مهارت‌ بالایی بهره‌مند خواهند شد و به همین دلیل در آینده خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه خواهند داد.

شرکت در دوره‌های آموزشی کافه آموزشگاه چه مزایایی دارد؟‌

ضمانت یادگیری، ارائه خوابگاه به کارآموزان، ارائه مدرک فنی حرفه‌ای و معرفی کارآموزان به مشاغل مختلف، از مهمترین مزایای شرکت در دوره‌های آموزشی کافه آموزشگاه به شمار می‌روند. کافه آموزشگاه به کارآموزان خود اطمینان می‌دهد که با شرکت در دوره‌های آموزشی، تمام مهارت‌های مورد نیاز را با بهترین کیفیت کسب خواهند کرد. همچنین برای راحتی و آسایش کارآموزانی که از شهرستان‌ها به تهران آمده‌اند، خوابگاه اختصاصی در نظر گرفته‌ است. این خوابگاه‌ها توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اداره اماکن نیروی انتظامی تایید شده‌اند و دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، ماشین لباسشویی، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سالن مطالعه و مجهز به دوربین مداربسته هستند. مبلغی که به عنوان هزینه خوابگاه از کارآموزان دریافت می‌شود، نسبت به امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته بسیار مقرون به صرفه‌ است. مدرک فنی و حرفه‌ای که از طریق کافه آموزشگاه به کارآموزان ارائه می‌شود، از اعتبار بالایی برخوردار است. این آموزشگاه بعد از اتمام دوره‌های آموزشی و ارائه مدرک به کارآموزان، آن‌ها را به مشاغل مختلف معرفی می‌کند.

مقالات جدید کافه آموزشگاه در کدام بخش از سایت این آموزشگاه قابل دسترسی است؟

علاقه‌مندان برای مطالعه به‌روزترین و جدیدترین مقالات، با موضوعاتی مانند سیستم‌های امنیتی رفاهی، برق صنعتی، تعمیرات موبایل، درب‌های اتوماتیک، الکترونیک، سیستم‌های مخابراتی، راهنمای مشاغل مختلف و غیره، می‌توانند به بخش بلاگ سایت کافه آموزشگاه مراجعه کنند و بعد از مطالعه مقالات، نظرات خود را در بخشی به نام (دیدگاه)، با مسئولین سایت در میان بگذارند و سوالات خود را بپرسند.

معرفی مهمترین دوره‌های آموزشی کافه آموزشگاه

  • دوره تعمیرات موبایل
  • دوره برق ساختمان
  • دوره نصب درب‌های اتوماتیک
  • دوره نصب درب ریلی
  • دوره نصب اپراتور شیشه‌ای
  • دوره نصب دزدگیر اماکن
  • دوره نصب اعلام حریق
  • دوره آیفون تصویری
  • دوره نصب دوربین مداربسته ip و آنالوگ
  • دوره نصب کرکره برقی
  • دوره هوشمندسازی ساختمان

ویژگی‌های مهم کافه آموزشگاه با بیش از بیست سال سابقه درخشان

تنوع مهارت‌ها، برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی، پشتیبانی پرقدرت، داشتن مجوزهای رسمی، ارائه گواهی‌نامه معتبر و مدرک فنی و حرفه‌ای، از مهمترین ویژگی‌های کافه آموزشگاه به شمار می‌روند. با ثبت نام در این آموزشگاه، می‌توان محیط صمیمانه‌ای مانند کافه را تجربه کرد و با حضور در کنار کارآموزان دیگر، دورهم قهوه بنوشید، عکس‌های ماندگار و به یادماندنی بگیرید و کتاب بخوانید و بعد از دریافت مدرک، در شغل مورد علاقه خود مشغول به کار شوید. ناگفته نماند که با ثبت نام در هر دوره، تا ده سال از به‌روزرسانی‌های آن بهره‌مند می‌شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با دوره‌های کافه آموزشگاه به سایت آموزشی کافه آموزشگاه cafeamoozeshgah.com مراجعه یا با شماره 02188949711 تماس حاصل کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۱-۱۹ ۱۱:۳۰

با سلام. ممنونم از معرفی این مرکز. ای کاش زودتر همچین مراکزی افتتاح میشد تا نسل ما هم از همچین دوره هایی این استفاده رو بکنه.

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۸ ۱۴:۴۶

مقاله بسیار خوب و کاربردی بود. از نظر من هم در حوضه انتخاب شغل مهم ترین اصل دوام و عمر شغلی شماست. مبحث تعمیرات موبایل به علت نیاز محرض ما به موبایل و وابستگی ما به تکنولوژی برای راحتی انجام کارهای روزمره از نظر آینده شغلی بسیار مناسب وکاربردی است.و این قضیه درسیستم های امنیت خانگی هم صدق میکنه چون همون طور که در مقاله هم به این موضوع اشاره شده مسئله امنیت یکی از دغدغه های همیشگی مردم بوده وهست.و موضوعی که به شدت در این مقاله نظر من رو جلب کرد محیط یادگیری این دوره هاست به نظر من یادگیری در یک محیط باشبیه سازی کافه علاوه بر لذت بخش بودن و ایجاد حس آرامش میتونه تاثیر بسیار مثبتی روی روند یادگیری داشته باشه و هم چنین کاربران در حین یادگیری با توجه به محیط اموزش احساس راحتی زیادی داشته باشن و با تمرکز بالا تر مطالب بهشون اموزش داده بشه و یادگیری مطالب براشون خسته کننده نباشه ومطالب رو به خوبی یادبگیرن