• شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401082114052
  • خبرنگار : 50509

مربی بسکتبال با ویلچر آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد:

نیکان یکی از اصلی‌ترین رقبای ماست

نیکان یکی از اصلی‌ترین رقبای ماست

ایسنا/خراسان رضوی مربی تیم بسکتبال با ویلچر آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد گفت: نیکان با بازیکنانی که جذب کرده، یکی از اصلی‌ترین رقبای ما خواهدبود.

غلامرضا نامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یک تیم خوب و قوی داریم که طی سال‌های اخیر، عناوین و قهرمانی‌های متفاوتی را کسب کرده‌است. با به کارگیری جوانان و حضور بازیکنان قدیمی در تیم توانستیم مسابقات مختلف را با پیروزی به پایان برسانیم. در این دوره از مسابقات، یک تیم در لیگ برتر و یک تیم در لیگ ملی حضور دارد.

وی افزود: خوشبختانه موفق به جذب بسیاری از بازیکنان از داخل و خارج آسایشگاه شدیم که بعد از تعلیم و تربیت به لیگ ملی اعزام و پس از آن وارد لیگ برتر می‌شوند. حضور معلولین دارای بار مثبت است، زیرا معلولین از طریق ورزش می‌توانند به جامعه برگردند و از طرف دیگر، در پی کسب نتایج در رده‌های مختلف هستیم.

نامی با اشاره به سطح بالای تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیان کرد: تیم‌های لیگ برتری بسیار حرفه‌ای و قوی هستند و با لحظه‌ای غفلت بازی را واگذار خواهیم کرد یا به سختی می‌توانیم بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد ادامه داد: تیم نیکان تهران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی نیز جذب کرده‌است. بازیکن خاصی از سایر تیم ها جذب نکرده‌ایم و حتی برخی از بازیکنان ما جذب سایر تیم‌ها شده‌اند.

وی در خصوص اولین دیدار خود با هیات زنجان، اظهار کرد: تیم زنجان یک تیم کهنه‌کار و قدرتمند است و بازیکنان لژیونر بسیاری دارد. در هر صورت تمام تلاش ما کسب عنوان پیروزی وقهرمانی است  با اینکه کار کمی دشوار است، اما تمام قدرت خود را به کار خواهیم گرفت.

نامی با اشاره به تغییر نام تیم «آویژه صنعت پارسا» به تیم «آسایشگاه فیاض‌بخش»، خبر داد: آویژه نتوانست امسال مانند سال های گذشته تیم را  حمایت کند و این حمایت‌ها کمتر از همیشه است اما وجود دارد. اسپانسر دائم ما آسایشگاه شهید فیاض بخش است.

مربی تیم بسکتبال با ویلچر آسایشگاه فیاض‌بخش در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی دو تیم لیگ برتری از رقابت‌ها انصراف دادند، اما اسایشگاه فیاض‌بخش چراغ ورزش معلولین را روشن نگه داشته و با هرشرایطی در مسابقات حضور داشته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha