• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401060604943
  • خبرنگار : 50454

وزیر آموزش و پرورش:

هیات‌ها مکانی برای انسان‌سازی است

هیات‌ها مکانی برای انسان‌سازی است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیات‌ها مکانی برای انسان‌سازی است، گفت: مصداق بارز این موضوع در نظام جمهوری اسلامی ایران قابل مشاهده است و شهدای گرانقدری همچون شهید رجایی و باهنر نیز از دل این هیات‌ها بودند.

یوسف نوری شامگاه یکشنبه ۶  شهریور ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرکرد در جمع اعضای انجمن اسلامی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محرومیت، محدودیت نیست و موجب می‌شود تا انسان به دنبال انجام فعالیت‌های بزرگی باشد، اظهارکرد: دانش‌آموزان ۳۶ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند و از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی در عملیات‌های گوناگونی شرکت داشتند همچنین در بسیاری از عرصه‌ها با بهره‌مندی از خلاقیت نقش موثری در مدیریت جنگ هشت ساله ایفا کردند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیات‌ها مکانی برای انسان‌سازی است، افزود: مصداق بارز این موضوع در نظام جمهوری اسلامی ایران قابل مشاهده است و شهدای گرانقدری همچون شهید رجایی و باهنر نیز از دل این هیات‌ها بودند که هفته دولت نیز به نام و یاد آن‌ها به ثبت رسید.

وی ادامه داد: رئیس جمهور تاکید بسیاری بر اموری همچون ولایت‌پذیری، اخلاق‌مداری و مردمی بودن دارند و بنابراین با تمام قوا مشغول به خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشور هستند، پیگیری‌هایی که در تامین آب شرب شهرکرد و حل مشکلات پیرامون آن صورت گرفت نیز نمونه‌ای از این اقدامات به شمار می‌رود.

نوری عنوان کرد: تامین منابع مالی جهت تهیه واکسن کرونا، افزایش سرمایه‌گذاری، برقراری بیمه پایه برای پنج میلیون نفر و بازگشایی مدارس پس از ۲۶ ماه همچنین برقراری عدالت در تمامی مناطق کشور از جمله مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم طی یک سال گذشته محسوب می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت تدوین و ابلاغ پیوست فرهنگی مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد)، خاطرنشان کرد: در سال جاری پس از گذشت سال‌ها ۶۰۰ دانش‌آموز ایران به المپیادی راه پیدا کردند و ۲۰ نفر نیز موفق به دریافت نشان طلای جهانی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha