• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401060604738

به مناسبت هفته دولت؛

بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان پروژه در شهرستان شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان پروژه در شهرستان شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد

ایسنا/کرمان امروز ششم شهریورماه و همزمان با هفته دولت، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان شهربابک افتتاح و کلنگ زنی شد.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم با اشاره به خط مشی خدمت بی‌منت دولت در خدمتگذاری به مردم اظهار کرد: نوکری مردم در این دولت وظیفه است.

 وی با اشاره به اینکه مقایسه دولتی که توسط آیت‌الله رئیسی تحویل گرفته شد و دولتی که امروز با تلاش های شبانه روزی ساماندهی شده، راه مناسبی برای قضاوت در عملکرد دولت است، افزود: ۳۱ سفر استانی ریاست جمهوری در یک سال، یک رکورد در حضور میدانی است که در کنار شجاعت انجام جراحی اقتصادی کشور جزء افتخارات این دولت در خدمت خالصانه محسوب می‌شود.

جلالی با اشاره به کاهش چشمگیر آمار فوتی های کرونا و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع این بیماری گفت: مدیریت صحیح بحران و حضور واقعی در میدان نه تنها در کنترل این بیماری بلکه در مهار تحریم ها و افزایش اعتبارات پروژه ها و طرح های دولتی قابل مشاهده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمات، پروژه های هفته دولت را در شهرستان شهربابک نماد هماهنگی و همکاری مسئولین و مردم دانست و گفت: امروز شاهد دسترنج وحدت حاکمیت و مردم در شهرستان شهربابک هستیم تا این شهرستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه به نقطه ایده‌آل خود نزدیک شود.
وی همچنین بر ارائه گزارش عملکرد به مردم تاکید و امید آفرینی در جامعه را جزو ضروریات امروز کشور عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha