• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403040704367
  • خبرنگار : 50286

ساختمان پزشکی قانونی جیرفت به بهره‌برداری رسید

ساختمان پزشکی قانونی جیرفت به بهره‌برداری رسید

ایسنا/کرمان ساختمان پزشکی قانونی جیرفت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع شامگاه ششم تیرماه با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه با اشاره به اینکه پزشکی قانونی کمک می‌کند تا حقی ضایع نشود، افزود: پزشکی قانونی ابزاری مهم برای کشف حقیقت و نظارت است و یکی از بازوهای حوزه قضایی و بحث‌های کارشناسی است .

وی گفت: در حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان پزشکی قانونی سختی‌ها و زحمات زیادی را متحمل شد که فرصت نشد زحمات این عزیزان دیده شود .

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز در این مراسم گفت: پروژه ساختمان پزشکی قانونی جیرفت در سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده بود و از کل اعتبار آن مبلغ ۸۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ در دولت مردمی شهید رئیسی اختصاص یافت.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان پزشکی قانونی جیرفت به میزان ۵۰ میلیارد ریال قبل از سال ۱۴۰۲ محقق شده بود .

در ادامه مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان نیز گفت: استان کرمان با وجود محرومیت‌هایی که دارد اما ۲۵ مرکز پزشکی قانونی در استان تاسیس شده است .

عباس آمیان افزود: سعی شده با تأسیس پزشکی قانونی خدمات‌رسانی بهتری به افراد محروم و مستضعف داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما بر این است که افزایش کیفیت را داشته باشیم، اظهار کرد: کرمان ششمین استان در کشور از لحاظ آمار است ولی متاسفانه در رده‌های یازدهم تجهیزات قرار داریم زیرا ساختمان فیزیکی درستی نداشتیم.

مدیرکل پزشکی قانونی کرمان عنوان کرد: ساختمان پزشکی قانونی جیرفت در طول سال‌های گذشته در وضعیت نامناسبی قرار داشت و معضلات و مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود .

وی در ادامه اظهار کرد: اگر خدمت صادقانه باشد باعث استقرار و ادامه عدالت می‌شود و پزشک قانونی باید محلی باشد تا حق مظلوم را بگیرد و امنیت را ایجاد کند .

آمیان خاطرنشان کرد: قصد داریم تا از محل اعتبارات ۱۴۰۲ احداث ساختمان پزشکی قانونی برای ۲ شهرستان رودبار جنوب و منوجان در جنوب کرمان را شروع کنیم و از محل اعتبارات استانی نیز توسعه ساختمان کهنوج را در دستور کار قرار دهیم .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha