• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1401050504250
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

رفع مشکل ترافیکی مرز منوط به ساماندهی مرز است

رفع مشکل ترافیکی مرز منوط به ساماندهی مرز است

ایسنا/کردستان مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از مرز رسمی باشماق گفت: رفع مشکل ترافیکی مرز منوط به سامان دهی مرز است.

دکتر محمدرضا هاشمی نیا در بازدید از مرز باشماق اظهار داشت: رفع مشکلات ساماندهی مرز نیازمند بحث مطالعاتی و تامین اعتبار لازم است که امیدواریم با نگرش مناسب درون سازمانی بزودی بحث تامین اعتبار مطالعات مرری باشماق در قالب عمل قرار گیرد. 

هاشمی نیا افزود: متاسفانه در پایانه های مرزی به دلیل وجود نگاه های مختلف که از حضور ادارت متفاوت سرچشمه می گیرد هماهنگی برای رفع مشکل و توسعه پایانه های مرزی برخی واقع غیر ممکن است.

 وی با بیان اینکه در شأن کشور نیست که مردم مجبور باشند قسمتی از پایانه مرزی را پیاده طی نمایند افزود: شایسته است نگرش مدیریت مرزی بر محوریت شهروند مداری باشد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کردستان گفت: خدمت در حوزه حمل و نقل، فعالیت شبانه روزی است ؛ همکاران حاضر در عرصه حمل و نقل باید همیشه در بستر خدمت به مردم حضور داشته باشند.

 دکتر محمد رضا هاشمی نیا اظهار داشت: شایسته است سه اصل سازمان جهانی شفافیت بین المللی را در اصول کاری مدنظر قرار دهیم که عبارتند از؛ آموزش کارکنان، انتخاب افراد براساس شایستگی، مکانیزه کردن نظام عملیاتی؛ که در کشور ما در زمینه آموزش پیشرفت خاصی داشته ایم.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان داشت: با مطالعه به این نتیجه می رسیم که فساد در بستر تاریخ زندگی بشری وجود داشته است و فساد همیشه دامنگیر دولت‌ها است، پس شایسته است ما با مدیریت مناسب و شایسته سالاری کارکنان را از عرصه فساد دور کنیم.

وی با بیان اینکه موازی کاری نظارتی هم وجود دارد، به این معنی که وقتی برای یک اداره واحد نظارتی می گذارند برای همان واحد نظارتی هم یک اداره نظارتی می گذارند که این خوب نیست.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان افزود: ما همیشه از حضور در اتاق شیشه ای دلهره داریم و به صورت ناخودآگاه از شفافیت می ترسیم و نسبت به قرار گرفتن در این شرایط می ترسیم.

دکتر هاشمی نیا بهترین راه برای جلوگیری از فساد در اداره ها را خود مراقبتی و حذف نقاط فساد خیز و قرار ندادن افراد در بستر فساد دانست، چرا که اطمینان خوب است، اما نظارت بهتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha