• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040402723
  • منبع : نمایندگی کردستان

استاندار

برچسب مشارکت کم در انتخابات باید از کردستان پاک شود

برچسب مشارکت کم در انتخابات باید از کردستان پاک شود

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: اولویت ما این است که مشارکت مردم استان در انتخابات بیشتر باشد و باید برای این امر، دستگاه‌های اجرایی برنامه و طرح داشته باشند.

 اسماعیل زارعی‌کوشا امروز دوشنبه، ۴ تیر ماه در همایش انتخاباتی که ویژه مدیران روابط‌عمومی‌های استان در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم یک نگاه متمرکز بر اولویت‌ها بود و امروز وضعیت استان ما نسبت به گذشته بسیار ارتقا پیدا کرده است، اظهار کرد: قبل از این دولت، استان کردستان در اعتبارات عمرانی در رده بیست‌وچهارم کشور بود، اما طی سه سال اخیر به رتبه دهم کشور رسیده است.

وی افزود: شاید بسیاری از ما آن دوران را خوب درک نکرده‌ایم، اما دولت شهید رئیسی را به صورت ویژه‌تر در سه سال اخیر دیدیم و تفاوت این دولت با دولت‌های گذشته برای ما ملموس‌تر است.

استاندار کردستان، بیان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شرایط خاصی در کشور برگزار می‌شود که نمونه آن را در ۴۳ سال پیش در دوران ریاست‌جمهوری شهید رجایی نیز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم طی سنوات اخیر زدودن برچسب‌های نادرست نسبت به استان کردستان است، طی سه سال اخیر سعی کردیم ذهنیت‌های نادرستی را که نسبت به استان کردستان شکل گرفته بود اصلاح کنیم و در این امر به اذعان استان‌های دیگر موفق عمل کرده‌ایم.

زارعی‌کوشا یکی دیگر از برچسب‌ها را مشارکت پایین مردم کردستان در انتخابات عنوان کرد و افزود: باید برای زدودن این برچسب نیز تلاش کنیم، همچنان که شرایط استان کردستان نسبت به استان‌های دیگر بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: در استان‌های همجوار با این مسئله که یک فرد از ترس اینکه رأی بدهد و گروهک‌های ضدانقلاب تصویر او را پخش و تهدید کنند روبه‌رو نیستیم، اما در این استان به‌رغم خواست قلبی خود مردم با مواردی اینچنینی نیز روبه‌رو هستیم.

مشارکت در انتخابات به نفع خود مردم است

زارعی‌کوشا ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: فرصت کمی تا روز انتخابات باقی مانده است که باید در این فرصت باقی‌مانده یک جریان منسجم رسانه‌ای در مجموعه روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های استان شکل بگیرد بر این اساس که مشارکت در انتخابات به نفع خود مردم استان کردستان است.

وی تاکید کرد: باید کمک کنیم که مردم مطالبات جدی و حقیقی از رئیس‌جمهور آینده داشته باشند و درگیر مطالبات پوچ و غیرواقعی نشوند.

زارعی‌کوشا با بیان هم اکنون در بین مدیران ارشد استان حداقل حدود ۱۰ مدیر سنندجی از معاون استاندار گرفته تا مدیران کل ادارات و رئیس سازمان داریم، افزود: نباید اجازه بدهیم این سخنان اختلاف‌برانگیز به نام مردم کردستان مطرح شود چون این دور از شأن مردم این استان است.

وی تصریح کرد: مطالبه استان ما باید اتصال راه‌آهن سنندج به مرز باشماق مریوان باشد که رئیس‌جمهور شهید دستور طراحی آن را از همان روز اول افتتاح این پروژه دادند.

استاندار کردستان تاکید کرد: برای امیدآفرینی و دلگرم کردن مردم باید تلاش کنیم و مردم احساس کنند که حضور آن‌ها در انتخابات مؤثر است و نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha