• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040805188
  • منبع : نمایندگی کردستان

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

استاندار: مشارکت در روستاهای کردستان پرشور است

استاندار: مشارکت در روستاهای کردستان پرشور است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: در برخی روستاهای استان مشارکت بسیار مطلوب بوده است و این نکته موجب انگیزه در استان شده است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز جمعه (۸ تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:از اولین دقایقی که از ساعت ۸ صبح فرمان برگزاری انتخابات صادر شده است بدون هیچ مشکلی فرایند اخذ رای در استان کردستان شروع شده و ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه کار اخذ رای در یک هزار و ۲۹۶ شعبه در سراسر استان در حال انجام است، عنوان کرد: استان کردستان از شاخص های مختلف به ویژه شاخص امنیت در بالاترین سطح ممکن برخوردار است.

به گفته استاندار کردستان، امنیت پایدار مردمی در انتخابات امروز برقرار است، از نظر فرایند برگزاری انتخابات تعامل بین هیئت اجرایی و نیروهای امنیتی که مسئول نظم و امنیت انتخابات هستند بدون کوچکترین مشکل کار در حال انجام است.

کوشا اعلام کرد که در برخی روستاهای استان مشارکت بسیار مطلوب بوده است و این نکته موجب انگیزه در استان شده است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه پیگیری پروژه ها در سطح ملی را تسهیل می کند.

استاندار کردستان از مردم استان درخواست کرد که هر چه سریعتر به پای صندوق های رای بیایند و آن را به آخر وقت موکول نکنند.

به گفته وی، طبق قانون رای گیری از ساعت ۸ تا ۱۸ است، اما این زمان بنا به نیاز قابل تمدید است اما معمولا تجربه نشان داده که بسیاری از مردم به دلیل گرفتاری‌های روزمره در ساعات اولیه نمی توانند در پای صندوق رای حضور یابند، به همین دلیل پیش بینی می شود که مشارکت در ساعت های پایانی هم ادامه دار و شلوغ باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز آمار و درصدهای مشارکت در استان مشخص نیست و باید تلفیق شد و این انتخابات با انتخابات دوره گذشته که مربوط به مجلس شورای اسلامی و شورای شهر بوده متفاوت است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha