• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040402734
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

عید غدیر باید محور وحدت در کردستان باشد

عید غدیر باید محور وحدت در کردستان باشد

ایسنا/کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عید غدیر باید محور وحدت در کردستان باشد که برنامه‌های گرامیداشت این عید با نگاه وحدت بخش در استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، امروز دوشنبه(۴ تیر) در همایش تجلیل از فعلان عرصه تبلیغ دین در سنندج اظهار کرد: در ماه رمضان گذشته طرح زندگی با آیه‌ها در استان کردستان و سراسر کشور اجرا شد که برکات بسیار زیادی را به همراه داشت.

وی افزود: ۳۰ آیه در ۳۰ روز ماه رمضان مورد توجه قرار گرفت که در پایان ماه رمضان بیش از ۷۰ هزار نفر در استان کردستان حافظ این آیات شدند و در آزمون آن قبول شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: در طرح زندگی با آیه‌ها که با همت این سازمان و با مشارکت مردم و تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد در بخش مسابقه پیامکی آن نیز بیش از ۱۸۰ هزار نفر در استان شرکت کردند که امیدواریم این طرح در مناسبت‌های بعدی هم موردتوجه قرار گیرد.

حجت الاسلام رازیانی به برگزاری جشن‌های اعیاد قربان و غدیر در استان اشاره و تصریح کرد: عید غدیر محور وحدت در کردستان است و برنامه‌های گرامیداشت این عید با نگاه وحدت بخش در استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در مراسم اعتکاف گذشته قریب به سه هزار نفر که بیشتر آنها دختر و پسر نوجوان بودند در مساجد استان معتکف شدند و سه روز به اعمال اعتکاف پرداختند.

دمیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی، تکلیف و وظیفه اصلی خود را جهاد تبیین می‌داند و در این راستا از تمامی ظرفیت‌هایی دستگاه‌های فرهنگی و اشخاص استقبال می‌کند و خود را خدمتگزار همه فعالان این عرصه می‌داند.

حجت‌الاسلام رازیانی خاطرنشان کرد: در استان کردستان حدود ۷۴۰ مجموعه قرآنی و بیش از ۸۰۰ هیأت مذهبی در زیرمجموعه این سازمان وجود دارد و ۲۰۰ ماموستا نیز در مناسبت‌های مختلف با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha