• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403040402726
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

شرکت در انتخابات، تضمین کننده مشروعیت نظام در بُعد بین‌المللی است

شرکت در انتخابات، تضمین کننده مشروعیت نظام در بُعد بین‌المللی است

ایسنا/کردستان رئیس ستاد انتخاباتی استان کردستان در ادامه مشارکت حداکثری در انتخابات را تضمین کننده مشروعیت نظام در بُعد بین‌المللی دانست و گفت: مهم است رئیس جمهوری که بر مسند ریاست جمهوری کشور تکیه می‌زند چه رویکردی دارد و کشور را به چه سمتی هدایت می‌کند.

 مهدی رمضانی،  امروز دوشنبه (۴ تیر) در همایش انتخاباتی که ویژه مدیران روابط عمومی‌های استان در استانداری کردستان برگزار شد،  مهم‌ترین رکن انتخابات را مشارکت مردم ذکر و اظهار کرد که هرچه از عمر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد اهمیت شرکت مردم در انتخابات بیشتر می‌شود.

وی افزود: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باکیفیت در استان کردستان، بر اساس چهار رکن مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت اتخاذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: فارغ از تعصبات سیاسی و جریانی، دولت شهید رئیسی در استان کردستان که مستعد رکود، سکون و عقب‌گرد بود، اقداماتی را انجام داد که امروز کردستان در مدار توسعه واقعی قرار گرفته است.

رمضانی ادامه داد: پروژه‌هایی همچون فرودگاه سقز، آب شرب سنندج و راه آهن سنندج در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید که نشان می‌دهد رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به استان کردستان داشت و این باید ذکر شود.

وی اضافه کرد: استان کردستان همچنان باید توسعه پیدا کند و تبعیض مثبت نسبت به آن شکل بگیرد که شهید رئیسی با سه سفر خود به کردستان این را اثبات داد.

رئیس ستاد انتخابات کردستان افزود: اگر این رویکرد تداوم پیدا می‌کرد ما شاهد ترقی و توسعه بیشتری در استان کردستان بودیم اما تقدیر بر این بود که رئیس‌جمهور شهید و خدمات ایشان ماندگار شود.

رمضانی در ادامه مشارکت حداکثری در انتخابات را تضمین کننده مشروعیت نظام در بُعد بین‌المللی دانست و گفت: مهم است رئیس جمهوری که بر مسند ریاست جمهوری کشور تکیه می‌زند چه رویکردی دارد و کشور را به چه سمتی هدایت می‌کند.

وی نقش رسانه‌ها را در تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و شاخص‌های انتخاب فرد اصلح بی‌بدیل عنوان و تاکید کرد: اصحاب رسانه باید به صورت جدی به این مسئله ورود کرده و مردم را برای مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان اعلام کرد: ۱۲۹۶ شعبه اخذ رأی شامل ۶۸۴ شعبه ثابت و ۶۱۲ شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش‌بینی و همه امکانات لازم برای انتخابات سالم تدبیر شده است.

رمضانی یادآور شد: در این دوره از انتخابات مردم با شناسنامه و کارت ملی می‌توانند رأی بدهند و زیرساخت‌های مخابراتی نیز برای این مهم در استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha