• شنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401041107582
  • خبرنگار : 30188

مراحل دریافت ویزای ایتالیا

مراحل دریافت ویزای ایتالیا

احتمالا شما هم قصد سفر به قاره سبز و بازدید از چند تا از کشورهای عضو شینگن را دارید ولی استرس و احتمال رد درخواست ویزای شینگن شما از یکی از سفارت‌های کشورهای شینگن باعث شده در تصمیمم خود مردد بمانید، مخصوصا" اگر مجرد هستید.

به گزارش ایسنا به نقل از لیو پرواژ، برای اطلاع از انجام سفری بی دغدغه در این مطلب با ما همراه باشید.

درخواست ویزای ایتالیا با آژانس لیو پرواز

آژانس لیو پرواز نماینده آژانس مسافرتی پورتوآنتیکو ایتالیا در ایران، برای افرادی که با تورهای ایتالیا این آژانس قصد سفر به این کشور را دارند با دعوتنامه توریستی صادر شده از آژانس ایتالیایی  بنام مسافر، از سفارت ایتالیا در تهران برای آن‌ها درخواست ویزای شینگن می‌نماید. مدت این ویزا بستگی به تعداد تورهای خریداری شده از این سفارت را دارد.                               

دعوتنامه توریستی ایتالیا چیست؟

دعوتنامه توریستی ایتالیا فرمی است که توسط یک فرد ایتالیایی یا یک فرد خارجی که اقامت ایتالیا را دارد، دوست و بستگان خود را برای سفر به ایتالیا به منظور دیدار خانوادگی و یا بازدید ایتالیا دعوت می‌نماید. در این فرم علاوه بر اینکه مشخصات دعوت کننده و دعوت شونده بطور کامل نوشته شده است تاریخ سفر ومدت سفر هم قید می‌گردد. علاوه بر این دعوت کننده تضمین می‌نماید که دعوت شونده قبل از اتمام مدت ویزاش خاک کشور ایتالیا را ترک کند و در صورت عدم ترک خاک منطقه شینگن متعهد به پرداخت کلیه خسارت‌های وارده می‌گردد.

در واقع افرادی که دارای دعوتنامه می‌باشند دارای شانس بسیار زیادی در موافقت با درخواست ویزای آن‌ها هستند.

مراحل دریافت ویزای ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

برای درخواست ویزا از سفارت ایتالیا اولین قدم گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کارگزاری سفارت ایتالیا در تهران است . که در وقت تعیین شده باید به همراه مدارک مورد نیاز به آدرس کارگزاری واقع در خیابان ولنجک مرکز خرید گالریا مراجعه کنند و پس از تحویل مدارک و انگشت‌نگاری درخواست ویزای خود را بدهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha