• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403041006795
  • منبع : بازار

پیشنهاد ۵ اسانس خنک‌کننده برای تابستان داغ

پیشنهاد ۵ اسانس خنک‌کننده برای تابستان داغ

با نزدیک شدن به فصل تابستان و ماه‌های گرم سال باید از اسانس‌های خنکی استفاده کنیم که به ما احساس طراوت و شادابی هرچه بیشتر بدهند، همانطور که با توجه به تغییر فصل لباس‌های متفاوتی می‌پوشیم باید توجه داشته باشیم که باید از اسانس‌های خنک کننده استفاده کنیم.

به گزارش اسنا به نقل از نیکوشیمی، با نزدیک شدن به فصل تابستان و ماه‌های گرم سال باید از اسانس‌های خنکی استفاده کنیم که به ما احساس طراوت و شادابی هرچه بیشتر بدهند، همانطور که با توجه به تغییر فصل لباس‌های متفاوتی می‌پوشیم باید توجه داشته باشیم که باید از اسانس‌ها و رایحه‌های مربوط به فصل خود استفاده بکنیم.

مطمئناً اسانس‌های گرم بسیار پرطرفدار و پرفروش می‌باشند اما با توجه به اینکه در فصول گرم سال دما تا حد بسیار زیادی بالا می‌رود باید حتی به کوچک‌ترین جزئیات برای مقابله با این گرمای سوزان توجه کرد که یکی از مهم‌ترین این جزئیات استفاده از رایحه ها و اسانس های خنک می‌باشد که باعث رفع خستگی، ایجاد حس تازگی و آرامش هر چه بیشتر می‌شود.

اسانس های خنک مناسب چه افرادی هستند؟

عطر ها و اسانس های خنک جدا از اینکه در فصول گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، برای افراد با اعتماد به نفس بالا بسیار مناسب هستند. مخصوصا رایحه های خنک گل ها به دلیل تاثیر روانی که بر افراد می گذارد و احساس آرامش و تازگی که القا می کند افراد بااعتماد به نفس بالا را جذب خود می کند. جالب است بدانید افراد درونگرا به دلیل حس خاصی که این سبک عطر منتقل می کنند طرفدار نت های سرد هستند. هنچنین این اسانس ها به صورت خوراکی نیز در دسترس هستند. افراد دارای مزاج گرم نیز در فصول گرم حتما باید از رایحه های خنک استفاده کنند زیرا رایحه های گرم باعث سردرد می شود.

اسانس های خنک کننده برای فصل گرم

اسانس های گل ها

ریشه اولین عطرهای تولید شده به دست بشر از گل‌های بسیار خوشبوی طبیعت می‌باشد که از مهم‌ترین این رایحه‌ها می‌توان به گل محمدی، گل همیشه بهار، گل رز، گل بنفشه و سایر گل‌ها اشاره کرد. این رایحه ها به دلیل طبع خنکی که دارند در فصول گرم سال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توان گفت که اکثر افراد این سبک اسانس ها را دوست دارند و گزینه مناسبی برای هدیه دادن نیز می باشند.

پیشنهاد ۵ اسانس خنک‌کننده برای تابستان داغ

اسانس لیمو

اسانس لیمو حس طبیعت را به انسان القا می‌کند و در بسیاری از برندها عطر و ادکلن معروف جهان در کالکشن‌های تعطیلات تابستانی از اسانس لیمو ترش الهام گرفته شده است. عطر لیمو ترش به طور حتم خلق و خوی ما را بهبود می بخشد و باعث تحریک سیستم عصبی می‌شود. اگر به دنبال خرید اسانسی با احساس تازگی و شادابی و طراوت هستید اسانس لیمو را از دست ندهید.

اسانس پرتقال

اسانس پرتقال یکی از اسانس‌های بسیار پرطرفدار و خوشبو می‌باشد که حس قدم زدن در یک باغ پرتقال را به شما می‌دهد. بوی بسیار قوی آن باعث افزایش انرژی در افراد می شود. جدا از اینکه این اسانس مناسب فصول گرم سال است به شدت ضد استرس و ضد اضطراب و ضد افسردگی می‌باشد، همچنین باعث ضدعفونی شدن دستگاه تنفسی می‌شود که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. خواص دیگر آن شامل موارد زیر می‌باشد:

تسکین دهنده دردها

جلوگیری از انتشار ویروس

ضد استرس

اسانس هندوانه

هندوانه یکی از عطرهای بسیار خنک و شیرین می‌باشد که از پرفروش‌ترین اسانس‌ها در دنیا مخصوصاً برای بانوان به شمار میرود. اولین عطر با رایحه هندوانه در سال ۱۹۹۰ وارد بازار شد و توانست در کمترین زمان ممکن جایگاه خود را در بین اولین‌ها به دست آورد. اگر به عطرهایی با رایحه ملایم علاقه دارید می‌توانید آن را به صورت روزانه استفاده کنید. همچنین میتوانید از اسانس خوراکی هندوانه در تابستان استفاده کرد.

اسانس کشمش

شاید نام اسانس کشمش را کمتر شنیده‌اید و اسانس کشمش یا همان اسانس مویز یکی از اسانس‌های مناسب فصول گرم سال است که علاوه بر رایحه بسیار خوبی که دارد دارای خواص درمانی و طبی زیادی می‌باشد و به همین دلیل تقاضای بسیار زیادی در بازار برای آن وجود دارد. یکی دیگر از دلایلی که از این اسانس استفاده می‌شود ماندگاری طولانی آن می‌باشد و شرکت نیکوشیمی که در زمینه تولید اسانس‌های گیاهی و مواد خوراکی فعالیت می‌کند امکان خرید اینترنتی این اسانس را برای شما عزیزان فراهم کرده است. باید توجه داشته باشید که این اسانس را به صورت ۱۰۰ طبیعی فراهم بکنید و شرکت نیکوشیمی با دسترسی به بهترین صنایع غذایی دارویی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید اسانس کشمش باشد.

اسانس های خنک تابستانه

پیشنهاد ۵ اسانس خنک‌کننده برای تابستان داغ

استفاده از اسانس‌های عطری ذکر شده در این مطلب کاملاً مناسب فصل تابستان هستند و می‌توانید در مجالس دوستانه از آنها استفاده کنید تا حس صمیمیت بیشتری با سایر افراد داشته باشید، در باشگاه استفاده کنید تا حرفه‌ای بودن خود را به بقیه نشان دهید و در موقعیت های مهم از آنها استفاده کنید تا حس خاص بودن را منتقل کنید. برای خرید اسانس مورد نظرتان در فصل تابستان می توانید از نیکوشیمی به صورت آنلاین خرید کنید. شرکت نیکوشیمی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه های (فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، اسانس خوراکی و صنعتی، تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی‌ ، محصولات مرک آلمان) آغاز کرده است و در خدمت صنعت کشور می باشد. همچنین نیکوشیمی با داشتن مجوز سازمان غذا و دارو سبب شده است در حوزه های مختلف صنعت، اعم از تامین مواد اولیه کارخانجات ها بهترین ها را ارائه دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha