• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400122418954

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده‌ها اثرگذارتر و ارزشمندتر است

تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده‌ها اثرگذارتر و ارزشمندتر است

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که اگر خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت مشارکتی فعالانه داشته باشند، اقدامات اثرگذارتر و ارزشمندتر خواهد بود.

محمدخلیل عسکری در جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در مسجد ابوالفضل شهرستان خرامه، گفت: اگر خانواده ها به کمک آموزش و پرورش بیایند حتما کار تعلیم و تربیت ارزشمندتر خواهد بود و در مسیر درست تری قرار خواهد گرفت.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، عسکری، افزود: با بروز کرونا و تبدیل شدن خانه های به کلاس های درس همگان به اهمیت کار و جایگاه معلم پی بردند و حفظ شانیت معلم راز پیشرفت هر جامعه ای است.

عسکری گفت: خانواده ها نباید نقش الگویی خود را فراموش کنند زیرا تمام رفتارهای آنان در رفتار دانش آموزان اثرگذار خواهد بود و در آینده نیز در شخصیت آنان متجلی خواهد شد.

وی گفت: درب های مساجد باید به روی دانش آموزان باز باشد و از همکاران فرهنگی انتظار است دانش‌آموزان را با مساجد مانوس کنند و در سایه ارتباط مدرسه، منزل و مسجد است که می توانیم عبد صالح تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در جریان شکل گیری انقلاب جوانان نقش پررنگ و بی بدیلی را ایفا کردند و در دوران جنگ تحمیلی نیز این جوانان بودند که نقش آفرینی کردند.

عسکری گفت: در هرعرصه و میدانی جوانان وارد شدند موفقیت حاصل شده است و بیانیه گام دوم انقلاب نیز به منظور بهره گیری از ظرفیت جوانان تدوین شده است.

وی گفت: جوانان باید با کارهای خلاقانه و مبتکرانه  توان خود را به بخش های مدیریتی جامعه تزریق و تحمیل کنند تا همگان به ظرفیت و تواناییشان پی ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی توسط جوانان شجاع و با درایت ترسیم و عملی خواهد شد.

عسکری گفت: انتظار داریم جوانان نهال امید به اینده را در خود و دیگران بکارند و با شور و نشاط به سمت افق های روشن حرکت کنند.

وی گفت: جوانان باید انقلاب تحولی را در درون نظام جمهوری اسلامی برای احیا و تقویت ارمانهای انقلاب رقم بزنند و با تسلیم ناپذیری در برابر دشمنان مثل همیشه قدرت مردم این کشور بزرگ را به جهانیان نشان دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه دولت مردمی با شعار عدالت وارد کار شده است و ما نیز به دنبال تحقق عدالت آموزشی پیش خواهیم رفت و برای رسیدن به عدالت آموزشی نیاز به مطالبه گری و شفافیت داریم.

عسکری گفت: جوان انقلابی باید به دنبال جهاد تبیین باشد و فضای مجازی بهترین بستر برای انجام این رسالت بزرگ است تا با رد شایعات حقایق را با تکیه بر دانش ترسیم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید تمام حرکات ما دانش بنیان باشد تا با تکیه بر علم و ظرفیت های داخلی قله های علمی دنیا را فتح کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha