• یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400092116057
  • خبرنگار : 50126

مدیرعامل بنیاد احسان:

حمایت بنیاد احسان از کمک‌های مومنانه ادامه دارد

حمایت بنیاد احسان از کمک‌های مومنانه ادامه دارد

ایسنا/ایلام مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از تداوم برنامه‌های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروه‌ها و جریان‌های جهادی و مردمی خبر داد.

«سعید سلیمانی»  در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» با اشاره به اقدامات یک سال گذشته این بنیاد در استان ایلام اظهار کرد: برای ایجاد و تقویت جریان گروه‌های اجتماعی و انقلابی در استان ایلام در تلاش هستیم و امیدواریم سرمایه اجتماعی شکل دوباره بگیرد و با ایجاد پویش‌ها و رزمایش‌های مومنانه این مسیر را دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به پویش‌ها و رزمایش‌های این بنیاد گفت: امروز در استان ایلام با حفظ کرامت افراد کم‌برخوردار به آنها جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی پروتئینی اعطا خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: با پشتیبانی های بنیاد احسان این اقدامات حمایتی گروههای جهادی و خدمت‌رسانی مردمی که به صورت خانه به خانه توسط گروه‌های مردمی انجام شده است آثار خوبی مثل دوران دفاع مقدس در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی داشته است.
سلیمانی با تاکید بر فعالیت‌های دشمنان در بحران‌ها گفت: در سیل خوزستان، زلزله سی سخت و اندیکا در تلاش بوده ایم اولین مجموعه ای باشیم که در منطقه بحران حاضر شده و با گروه‌های جهادی همکار اقدامات امدادی داشته باشیم تا دشمنان از این شرایط بهانه و دستاویزی برای تخریب نداشته باشند.
مدیرعامل بنیاد احسان تاکید کرد:  برنامه‌های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروه‌ها و جریان‌ها جهادی و مردمی ادامه‌دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و  امام جمعه ایلام نیز در این دیدار ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان ، اظهار کرد: متاسفانه در استان ایلام حس امید، همدردی و مسئولیت نسبت به نیازمندان و محرومان کم بود و با تشکیل گروه‌های جهادی و مردمی این حس فراگیرتر شد و حمایت‌های بنیاد در این زمینه بسیار موثر بوده است.
وی در خصوص تأثیرهای فرهنگی این گروه‌ها گفت: این گروه‌ها باید جریان تقویت فرهنگی و دینی را احیا کنند تا در امور معنوی در کنار مادی نیز قدرتمندتر شود تا در جامعه گناه کمتر شود و کارهای خیر توسعه یابد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به شدت نیاز به اشتغال‌زایی گفت: بسیاری از افراد با تحصیلات بالا و گذشته درخشان در این استان بیکار هستند و  در  استان بیش از هر چیز نیازمند سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار هستیم و با قابلیت‌های این استان از جمله امکان صادرات، هزینه کم حمل و نقل و نیروی کار ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری است و ایجاد ۳۰ تا ۴۰ هزار شغل مشکل این استان را تا حد خوبی مرتفع خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha