• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041208029
  • خبرنگار : 71299

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع):

خروجی انتخابات باید حرکت جامعه باشد

خروجی انتخابات باید حرکت جامعه باشد

ایسنا/ایلام نشست بصیرتی و گفتمان‌سازی با موضوع مشارکت و حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری  و با حضور فرماندهان مقاومت بسیج اداری در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان ایلام امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سردار سرتیپ «الله‌نور نوراللهی» فرمانده سابق سپاه استان‌های ایلام و کردستان و مشاور کنونی فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه مشارکت و انتخابات موضوعی مهم برای مانور دادن در حاکمیت‌هاست، گفت:  در نظام جمهوری اسلامی با حضور و نظارت کاملی که صورت می‌گیرد انتخابات به معنی واقعی خود نزدیک‌تر است، در بسیاری از کشورها حضور در انتخابات رصد می‌شود و به نوعی اجبار همراه است.

وی افزود: اهمیت رأی مردم به گونه‌ای است که در برخی از استان‌ها تعداد افرادی که یک صندوق انتخابات را همراه می‌کنند و در یک نقطه یا روستا حاضر می‌شوند از تعداد افراد روستا بیشتر است و این امر نشان دهنده اهمیت امر انتخابات و مردم سالاری و رِأی تک تک آحاد مردم برای نظام اسلامی است.

سردار نوراللهی افزود: با ملاحظه روند مشارکت در سال‌های اخیر نوعی آسیب مشارکت مشاهده می‌شود که باید این واقعیت را دید و از آن عبور نکرد و آن را بررسی کرد. داروی دردهای کشور، مردم هستند، همان مردمی که مشارکت 98 درصدی در نظام جمهوری اسلامی ثبت کرده‌اند باید بیایند و نقص‌ها را جبران کنند.

وی با اشاره به دیدگاه رهبری معظم انقلاب که بسیج بدنه فعال ملت است، گفت: تلاش بسیج باید افزایش مشارکت باشد، توقف در بسیج حرام است، باید یک درصد یک درصد مشارکت را بالا برد و دلایل و روابط آن را پیدا کرد.

مشاور فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: عمق استراتژیک انقلاب در دل توده‌ها آنالیز می‌شود و البته باید به این مسئله توجه داشت که خروجی انتخابات باید کسی باشد که کشور را در پشت مشکلات متوقف نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha