• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041208142
  • خبرنگار : 71299

امام جمعه ایلام:

به‌زودی مابقی طلب گندم‌کاران ایلامی پرداخت می‌شود

به‌زودی مابقی طلب گندم‌کاران ایلامی پرداخت می‌شود

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با اشاره به رونق تولید گندم در سال جاری توسط کشاورزان استان گفت: پیگیری‌های لازم برای پرداخت معوقات گندم کاران در سطح ملی انجام شده است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «الله‌نورکریمی‌تبار» در دیدار مدیرعامل  شرکت غله استان با تقدیر از کشاورزان استان به‌خاطر تولید گندم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: با تلاش کشاورزان استان امسال چند برابر سال های گذشته گندم تولید و برداشت شده که علاوه بر اینکه نیازهای استان را تأمین می‌کند، به سایر استان‌ها نیز ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استان ایلام جزو استان‌های برتر در زمینه تولید گندم در کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه روش پرداخت معوقات گندم‌کاران دقیق است، افزود: تاکنون بخشی از معوقات و مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت و مابقی نیز در دست انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار افزود: در راستای پیگیری مطالبات و معوقات گندم‌کاران استان رایزنی‌های مختلفی در سطح ملی انجام شده و قطعا به زودی این مابقی طلب گندم‌کاران طبق قول مسئولان نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۲ ۱۷:۲۹

بنام خدا . با سلام . لطفا از مسیولینی که در بالا دست هستند راجع به مطالبات پیگیری کنید .

avatar
دیروز ۱۵:۲۱

پ باقی مانده خوزستان چی ما ک‌ قبل از گندم تحویل دادیم ما ک باقی مندیم چی چرا ایقد تبعیض قائل میشید

avatar
امروز ۰۲:۲۸

با سلام من یک کشاورزم که ۴۵ روز هست که گندم تحویل دولت دادم و دلیل داشتم برا تحویل به دولت، علیرغم اینکه مشتری بود و میتونستم نقد بهش بفروشم اما به دلال نفروختم چون دلیلم این بود ک کشورم قانون داره و دولت قوه مجریه هست و مجری قانونه .اما متاسفانه به قانون عمل نکردن که می‌بایست ظرف ۴۸ ساعت پول خرید تضمینی گندم پرداخت کنند الان سه ساله که من گندم تحویل دادم هیچ وقت به قانون و وظیفه عمل نکردن

avatar
امروز ۱۲:۱۳

درود بر همه عزيزان ما اصلا پول گندم دریافت نکردیم در بخش صالح آباد برج ۲ تحویل دادیم مابقی چیست آن درصورتي است که مبلغی داده باشند ولی ما چیزی تحویل نگرفتیم